فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس:

شهید طوسی متواضع و نترس بود

فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس شهید محمد حسن طوسی را انسان متواضع، شجاع ونترس معرفی کرد.
کد خبر: ۶۸۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶ - 08August 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «محسن رضایی» عصر پنجشنبه در اجلاسیه ملی شهید محمدحسن طوسی در برج میلاد تهران با بیان اینکه شهید طوسی آدم متواضعی بود، هوش و ذکاوت را از دیگر ویژگی‌های وی بیان کرد.

شهید طوسی متواضع و نترس بود

وی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهید طوسی تاکید کرد: شهید طوسی برای من اعتمادبخش بود، زیرا آدم دقیقی بود.

وی با بیان اینکه شهید طوسی آدم بسیار شجاعی بود، گفت: وی در آتش بمباران شیمیایی و خط مقدم و در دل دشمن شجاع و نترس بود شهید طوسی قبل از اقدام فکر می‌کرد گفت وی آدم متواضعی بوده است.

شهید طوسی هم اطلاعاتی بود و هم عملیاتی

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا نیز با بیان این که در اجلاسیه سردار شهید محمد حسن طوسی و امروز از شهید یاد می‌کنیم که هم اطلاعاتی بود و هم عملیاتی، افزود: این ویژگی کمتر در بین سایر فرماندهان وجود دارد.

وی شهید طوسی را افتخار مردم مازندران و کشور ایران یاد کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی شهید دوستی را الگوی عینی مدافعان اسلام معرفی کرد.

سردار مسلمی تولید کتاب سرود، تئاتر و آثار هنری ارزشمند را از جمله اقدامات در راستای کنگره بزرگ شهدای استان مازندران ذکر و اضافه کرد: این اجلاسیه یکی از برنامه‌های کنگره بزرگ شهدا در مازندران است.

وی با بیان اینکه ۱۲ پیش اجلاسیه تا برپایی کنگره بزرگ شهدای استان مازندران برگزار می‌شود، گفت: فیلمی با محوریت شهید طوسی سریال ۲۵ قسمتی شهید طولانی در دست اقدام است و ۳۵۰ عنوان کتاب نیز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار