کنعانی:

جنایات رژیم اسرائیل در غزه کمتر از حمله به هیروشیما و ناکازاکی نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت: جنایات جنگی و ⁧‫نسل‌کُشی‬⁩ رژیم صهیونیستی در نوار ⁧‫غزه‬⁩ با بمب‌های ممنوعه اهدایی و حمایت نامحدود و بدون قید و شرط دولت آمریکا، کمتر از رسوایی حمله اتمی ۷۹ سال گذشته این کشور به هیروشیما و ناکازاکی نیست.
کد خبر: ۶۸۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸ - 08August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (پنجشنبه) ۱۸ مرداد ماه عنوان کرد: بزرگترین تهدید کننده صلح و امنیت جهانی، چگونه می‌تواند پرچمدار آن نیز باشد؟!

جنایات رژیم اسرائیل در غزه کمتر از حمله به هیروشیما و ناکازاکی نیست

‏وی افزود: ۷۹ سال پیش، ایالات متحده آمریکا با بمباران اتمی شهر‌های ⁧‫هیروشیما‬⁩ و ⁧‫ناکازاکی‬⁩ و با گرفتن جان چند صد هزار انسان بیگناه، ننگ و رسوایی اولین و تنها استفاده کننده از بمب هسته‌ای علیه جامعه انسانی را برای خود رقم زد. بمباران اتمی شهر‌های یاد شده، بزرگترین سند و گواه بر دروغ بودن ادعا‌های حقوق بشری آمریکاست.

‏سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: جنایات جنگی و ⁧‫نسل‌کُشی‬⁩ رژیم صهیونیستی در نوار ⁧‫غزه‬⁩ با بمب‌های ممنوعه اهدایی و حمایت نامحدود و بدون قیدوشرط دولت آمریکا، کمتر از رسوایی حمله اتمی ۷۹ سال گذشته این کشور به هیروشیما و ناکازاکی نیست. ‏کنعانی گفت: دولت آمریکا از این «اولین‌ها» در کارنامه رسوایی‌های خود بسیار دارد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار