با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز؛

تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان المپیک شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت حسن رنگرز با کسب عنوان قهرمانی المپیک به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۸۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ - 08August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، مسابقات اوزان ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک پاریس در رده‌بندی و فینال امشب برگزار شد. 

اسماعیلی در کشتی فرنگی طلایی شد

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر اسحاق قایو از الجزایر را شکست داد.

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر از سد لوئیس اورتا سانچز قهرمان جهان و المپیک از کوبا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

اسماعیلی در این مرحله در یک کشتی هیجانی با نتیجه ۱۰ بر ۴ از سد اسلاویک گالستیان از ارمنستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار پایانی با پرویز نصیب اف نایب قهرمان المپیک از اوکراین مبارزه کرد که با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و مدال طلا را کسب کرد.


نخستین نقره ایران به نام مهمدی ثبت شد

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی در دور نخست در یک کشتی بسیار زیبا و با نتیجه ۹ بر صفر کارلوس مونوز جارامیلو از کلمبیا را مغلوب کرد.

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر یک آرکادیوز کولینیچ از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 مهمدی در این مرحله در یک کشتی سخت با نتیجه ۳ - ۳ از سد ژان بلنیوک قهرمان جهان و المپیک از اوکراین گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در دیدار پایانی با سمن نوویکوف دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان پیکار کرد که با نتیجه شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

 

تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان المپیک شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت حسن رنگرز با نمایشی بی نظیر با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی المپیک به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار