بزرگ‌واقف حوزه سلامت گیلان تجلیل شد

خیران حوزه سلامت استان گیلان و چهره‌های بزرگ و ماندگاری همچون دکتر "محمدصادق پیروز" متخصص و جراح بیماری‌های چشم که سال گذشته ملک ۴۰۰ میلیارد تومانی خود را به نظام سلامت گیلان کرد، تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۸۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹ - 08August 2024

بزرگ‌واقف حوزه سلامت گیلان تجلیل شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، طی مراسمی در رشت، از خیرانی که در توسعه و رفع بخشی از نواقص حوزه سلامت استان گیلان نقش داشتند تجلیل به عمل آمد و در میان خیرین، چهره‌های بزرگ و ماندگاری همچون دکتر "محمدصادق پیروز" متخصص و جراح بیماری‌های چشم که سال گذشته ملک ۴۰۰ میلیارد تومانی خود در تهران را به نظام سلامت گیلان کرد، دیده شد.

مردم و نظام سلامت گیلان سال‌ها به این استادِ محبوب و دوست‌داشتنی افتخار خواهند کرد چراکه او بیشتر اموال خود را برای توسعه نظام سلامت در گیلان هدیه کرده است و مبلغ حاصل از فروشِ ملک او نیز به توسعه بیمارستان پیروز لاهیجان اختصاص می‌یابد.

تمام هم و غم این استاد با اخلاق و نیکوکار، خدمت به مردم است؛ به گفته دکتر پیروز در طول دوران خدمت در عرصه طبابت، مریض‌خانه، مدرسه، درمانگاه و حتی سرای سالمندان نیز به‌صورت خیریه‌ای ساخته و به بهره‌برداری رسانده است.

او معتقد است یک پزشک باید وظیفه‌شناس باشد و استاد شمس را که در اخلاق و طبابت پیوسته از او خو گرفته را مثال می‌زند و از آن بزرگ‌مرد چشم‌پزشک ایران الهام می‌گیرد.

با حضور دکتر محمد جواد حیدری‌پور مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین وزارت بهداشت، از این استاد بااخلاق و نیکوکار گیلانی که حالا پا به صد و سه سالگی گذاشته است، تجلیل به عمل آمد و استاندار گیلان و احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر پزشکان و خانواده‌های شهدا از جمله پدر بزرگوار شهیدِ سلامت دکتر کیانفر نیز با در آغوش کشیدن او، از زحمات و خدمات ماندگار این استاد بااخلاق گیلانی قدردانی کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار