استاندار همدان:

توسعه عدالت‌محور شعار اصلی دولت شهید «رئیسی» بود

«قاسمی‌فرزاد» گفت: پیشرفت و توسعه عدالت‌محور، یکی از شعارهای اصلی دولت شهید آیت‌الله رئیسی بود.
کد خبر: ۶۸۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸ - 09August 2024

توسعه عدالت‌محور شعار اصلی دولت شهید «رئیسی» بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در آئین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی در دانشگاه بوعلی‌سینا، اظهار داشت: رییس‌جمهور شهید با ایجاد یک خط مهندسی جدید در مدیریت کلان کشور، سیاست‌های مبتنی بر پیشرفت و عدالت را ترویج داد.

وی افزود: پیشرفت و توسعه عدالت‌محور، یکی از شعارهای اصلی دولت شهید آیت‌الله رئیسی بود.

استاندار همدان تصریح کرد: همانطور که زندگی با برکت شهید رییسی منشاء خیر بود، شهادت ایشان نیز باعث وحدت و همدلی بیشتر شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه علم و دانش، با راهبری رییس‌جمهور شهید و مدیریت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه محتوایی، کیفیت و کمیت بودند.

قاسمی‌فرزاد گفت: اتصال دانشکده شیمی و علوم نفت به وزارت نفت با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، فاز دوم دانشکده مهندسی، خوابگاه‌های دخترانه دانشجویی مرحوم دباغ، افتتاح دانشگاه D8، مرکز شتابدهی کندو، آزمایشگاه‌های شیمی و دامپزشکی و فاز اول مجموعه فرهنگی و علمی شهید رییسی، با راهبری وزیر علوم از جمله اقداماتی است که در استان همدان به سرانجام رسید.

وی یادآور شد: پروژه مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی در دانشگاه بوعلی‌سینا سال‌ها بلاتکلیف بود که با عزم و اراده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و پیگیری‌های جدی استان و رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا به سرانجام رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار