مدیرکل بنیاد هرمزگان:

باید از ظرفیت دانشجویان در تبیین مباحث فرهنگی بیشتر استفاده شود

«ناوکی» گفت: باید از ظرفیت و استعداد دانشجویان در تبیین مباحث فرهنگی بیش از گذشته استفاده شود.
کد خبر: ۶۸۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 09August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در نشست ستاد شاهد دانشگاه آزاد شورای اسلامی که با حضور «محمد حسین رنجبر» رئیس دانشگاه آزاد شورای اسلامی بندرعباس و عبدالرضا یوسفی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای دانشجو، اظهار داشت: دانشگاه آزاد ظرفیت استثنایی در انجام خدمات فرهنگی دارد و باید در این راستا از وجود دانشجویان و اساتید دانشگاه استفاده بهینه برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان افزود: برگزاری اردوها و نشست‌های دانشجویی می تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت تاثیر گذار باشد، لیکن تأکید می‌کنم این نهاد با مشارکت یکدیگر اقدام مؤثر را انجام دهند.

ناوکی در ادامه خواستار تقویت اعضای کانون فرهنگ شاهد و ایثارگر در دانشگاه شد و عنوان کرد: باید از ظرفیت و استعداد دانشجویان در تبیین مباحث فرهنگی بیش از گذشته استفاده شود.

رییس دانشگاه آزاد واحد بندرعاس ضمن اعلام آمادگی همکاری با بنیاد هرمزگان، گفت: با تمام توان خود در راستای خدمات‌دهی مطلوب به جامعه ایثارگری اقدام می‌کنیم.

در پایان این نشست وضعیت تحصیلی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین مباحث مالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار