توسط ظریف؛

جزئیات ۲۰۰ دقیقه جلسه شورای راهبردی درباره آخرین گزینه‌های دولت تشریح شد

معاون راهبردی رئیس‌جمهور گفت: ‏در جلسه ۲۰۰ دقیقه‌ای شورای راهبری، گزارش دیدارها و نیز گفت‌وگو با اعضای کمیته‌های محیط زیست، زنان، رفاه وجوانان، اطلاعات را ارائه کردم.
کد خبر: ۶۸۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ - 09August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور در ایکس نوشت: پنجشنبه روز سنگین و پرچالشی بود. در دیدارهای جداگانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب، مدیران ستاد تهران و اعضای کمیته‌های بهداشت، نفت و سیاست خارجی، با صمیمیت و صراحت، دیدگاه‌ها و انتظارات خود را بیان کردند.

جزئیات ۲۰۰ دقیقه جلسه شورای راهبردی درباره آخرین گزینه‌های دولت

وی ادامه داد: ‏در جلسه ۲۰۰ دقیقه‌ای شورای راهبری، گزارش این دیدارها و نیز گفتگو با اعضای کمیته‌های محیط زیست، زنان، رفاه، جوانان، اطلاعات و دیگر نخبگان و فعالان جامعه مدنی را ارائه کردم. اعضای شورای راهبری همچنین گزارش رئیس دفتر محترم رئیس جمهور را از مصاحبه‌های دکتر پزشکیان بزرگوار با برخی نامزدها (که به معنی قطعی بودن هیچیک از آنان نیست و بعضاً برای یک مسئولیت با چند نفر مصاحبه شده است) و آخرین وضعیت گزینه‌های عضویت در هیئت دولت شنیدند و دیدگاه‌های خود را جهت انتقال به ریاست محترم جمهوری به ایشان بیان کردند. ‏

معاون راهبردی رئیس‌جمهور گفت: همچنین نگرانی‌ها نسبت به برخی شایعات توسط اعضای محترم شورای راهبری بیان گردید. ‏لازم است از توجه و حساسیت مردم عزیز نسبت به روند و نتایج تعیین اعضای هیئت دولت قدردانی نمایم. این یک تجربه جدید شفافیت و دموکراسی در مسیر پیچیده و دشوار انتخاب وزراست. بی‌گمان هر تجربه جدیدی با ایرادها و چالش‌های فراوانی روبرو است که مهمترین آن مقاومت در برابر تغییر و باور نداشتن به نوآوری و سپردن کار به جوانان است. ‏خوشبختانه رئیس جمهور محترم با شجاعت و باور به تغییر، نوآوری و جوانان گام نخست را در این مسیر دشوار و پرفراز و نشیب برداشته‌اند که شایسته قدردانی و سپاس است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار