امام جمعه آرادان:

پاسخ ایران به اسرائیل قاطعانه، هوشمندانه و البته پشیمان کننده خواهد بود

حجت الاسلام«شریفی نیا» گفت: خواب از چشمان دشمن امروز ربوده شده است، پاسخ ایران قاطعانه، هوشمندانه و البته پشیمان کننده خواهد بود و در آینده نزدیک شاهد رقم خوردن آن هستیم.
کد خبر: ۶۸۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ - 09August 2024

پاسخ ایران به اسرائیل قاطعانه، هوشمندانه و البته پشیمان کننده خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «جلیل شریفی نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در تهران و به شهادت رساندن جمع عظیمی از مردم غزه از مهرماه سال قبل تاکنون، اظهار داشت: جنایت‌های اسرائیل بر همگان روشن و واضح است.

وی با اشاره به ضربه سخت و انتقام ایران از اسرائیل بابت شهادت هنیه در تهران، افزود: مردم استحضار دارند که زمان و مکان این ضربه سخت و انتقام عظیم از اسرائیل، در جلسات مهمی که در شورای عالی امنیت ملی تحت اشراف رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین خواهد شد، حتماً صورت خواهد گرفت و قطعی است.

امام جمعه آرادان با تاکید بر اینکه ضربه عظیم به اسرائیل قطعی است و لذا کسی نباید عجله کند، تاکید کرد: کسی نباید قضاوت نادرست کند همین که یک هفته از قضیه گذشته و دشمن سراسیمه و آسایش از چشمش سلب و حتی خواب از چشم ظالمان و غاصبان سرزمین‌های اشغالی گرفته شده، خودش نخستین مجازات است.

شریفی نیا با بیان اینکه دشمن امروز لحظه شماری می‌کند که چه زمان قرار است ضربه محکمی را دریافت کند، تاکید کرد: آمریکا برخی کشورها مانند عمان و قطر و مصر را واسطه قرار داده اند که میانجی گری کنند تا ایران از انتقام سخت خود صرف نظر کند و این نشان از ترس آمریکا و اسرائیل دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و مسئولان ذی‌ربط کاملاً این تقاضاها را رد کرده و اعلام داشته‌اند که انتقام ایران قطعی است زیر دستور ولایی است و فرماندهی معظم کل قوا انتقام و خون خواهی مهمان شهید آن را صادر فرموده‌اند، افزود: همین که در این حالت ترس و وحشت و آماده‌باش کامل نظامی بمانند خودش یک تنبیه تا زمان فرا رسیدن انتقام سخت است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه خواب از چشمان دشمن امروز ربوده شده است، ابراز کرد: پاسخ ایران قاطعانه، هوشمندانه و البته پشیمان کننده خواهد بود و در آینده نزدیک شاهد رقم خوردن آن هستیم.

شریفی نیا با بیان اینکه اخیراً آمریکا، مصر، قطر و … آتش بس را مطرح کرده‌اند که اینها نیت خیر ندارند و کاملاً مزورانه و خیانت کارانه برخورد می‌کنند، تاکید کرد: اینها در واقعیت به دنبال آتش بس نیستند و نقشه‌هایی در سر دارند که یکی از آنها اعطای تنفس مصنوعی به رژیم اشغالگر قدس است وگرنه حالا چرا باید آتش بس را مطرح کنند؟

وی با بیان اینکه این کشورها به دنبال زنده نگه داشت اسرائیلی هستند که در کما قرار دارد، افزود: این یکی از ترفندهای آمریکایی‌ها است که مدام آتش بس را مطرح می‌کنند و اعلام می‌کنند که ما خواهان آتش بس هستیم اما جمهوری اسلامی نمی‌گذارد که باید هوشیار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار