امام جمعه اهواز:

زائران سعی کنند بیش از یک هفته در عراق نمانند

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مواکب رسماً در حال آماده‌سازی برای خدمت‌گذاری به زائران اربعین است. هیچ کدام از اهل بیت زیارت اربعین ندارند و تنها سیدالشهدا زیارت اربعین دارند. بنابراین نشان‌دهنده اهمیت موضوع است.
کد خبر: ۶۸۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ - 09August 2024

زائران سعی کنند بیش از یک هفته در عراق نمانندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز در خطبه‌های این هفته اهواز اظهار داشت: ساکنان سرزمین اشغالی، تا دیر نشده از این سرزمین خارج شوند. انتقام قطعی و خانمان سوز خواهد بود.

 وی با اشاره به اهمیت خانواده در ادیان مختلف افزود: اغلب آیات قرآن نشان می‌دهد که پیامبران الهی به خانواده اهمیت زیادی می‌دادند. نسلی که شکل می‌گیرد عادی نیست. این نسل قطعا از ما بهتر است. فرزندان ما باید نزد مربی بزرگتری تربیت شوند چون آینده روشنتری در جهان خواهند داشت.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: سوالات اکنون کودکان به گونه‌ای است که والدین از پاسخ دادن مستأصل می‌شوند. پس نشان می‌دهد که این نسل متفاوت است. نسل قبل توانست شاه را براندازد و این نسل استکبار جهانی را از عرصه قدرت به زیر می‌کشاند و سراسر جهان را زیر پوشش اسلام قرار خواهد داد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: متربیان ما رهبران آینده خواهند بود بنابراین باید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. همان‌قدر که برای معیشت فرزندان تلاش می‌شود باید برای دین، مدرسه و پیدا کردن معلم‌ خوب سرمایه‌گذاری کرد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که به مساجد و مدارس کمک معنوی و مادی شود.

وی عنوان داشت: مواکب رسماً در حال آماده‌سازی برای خدمت‌گذاری به زائران اربعین است. هیچ کدام از اهل بیت زیارت اربعین ندارند و تنها سیدالشهدا زیارت اربعین دارند. بنابراین نشان‌دهنده اهمیت موضوع است. زائران سعی کنند بیش از یک هفته در عراق نمانند و بدون گذرنامه معتبر نروند. 

موسوی فرد یادآور شد: هرچند نیازی به توصیه وجود ندارد اما مردم خوزستان تکلیف مهمان نوازی زائران اربعین را بر دوش دارند. حسینیه‌ها، اماکن و خانه‌ها برای پذیرایی از زائران باز باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار