امام جمعه شهرستان کازرون:

زیارت اربعین همچون نخ تسبیحی عامل اتحاد شیعیان است

حجت الاسلام و المسلمین «صباحی» در خصوص اهمیت زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: این آیین همچون نخ تسبیحی است که شيعيان را با هم متحد می‌کند و این جلوه باشکوه را نمایان می‌نماید.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶ - 09August 2024

زیارت اربعین همچون نخ تسبیحی عامل اتحاد شیعیان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با بیان اینکه در راس همه زیارت‌ها  زیارت امام حسین (ع) و مخصوصا زیارت اربعین سرور و سالار شهیدان قرار دارد اظهار داشت: در زیارت اربعین امام حسین(ع) ارتباط، آشنایی و شباهت کرداری ما با اهل بیت(ع) جلوه‌گر می‌شود.

امام جمعه کازرون در باب اهمیت زیارت امام حسین(ع) گفت: زیارت اربعین جلوه‌ای از حدیث ثقلین و تمسک به اهل بیت (ع) است و در خصوص آن روایات و احادیث فراوان آمده چرا که این زیارت دو طرفه است و این آیین هر روز با یک سلام از راه دور نیز تاکید شده است.

وی تاکید کرد: زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) نخ تسبیحی است که شيعيان را با هم متحد می نماید و این جلوه با شکوه را نمایان می کند.

خطیب نماز جمعه کازرون اشاره کرد: کمک به زائر امام حسین (ع) باعث دور شدن بلا و مصیبت ها از انسان می شود.

وی تصریح کرد: موکب‌های شهرستان کازرون با شور و شعور حسینی جهت خدمت به زوار امام حسین(ع) در مسیرهای حرکت زائرین در مرز و مسیر پیاده روی خدمات‌دهی خواهند نمود که جا دارد همه در حد توان به موکب ها کمک نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی خاطرنشان نمود: امروز مجازات سخت اسراییل مطالبه مردم و جهانیان علیه اسرائیل است و این اسرائیلی‌ها هستند که لحظه ای آرامش ندارند.

وی بیان داشت: لحظه به لحظه این آرامش‌ و امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدا همچون طهرانی مقدم، سلیمانی و... هستیم.

امام جمعه کازرون افزود: ما با انتقام احساس غرور ملی، ارتقا امنیت ملی و محک نیروهای مسلح را شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص انتخاب کابینه دولت چهاردهم که قرار است یکشنبه معرفی شود یادآور شد: فرمایشات مقام معظم رهبری در پیشرفت کشور و حرکت دولت بر اساس رهنمودهای معظم له در کمک به دولت باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها