مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس:

پروازهای فوق‌العاده شیراز نجف به مناسبت اربعین اختصاص یافت

«کشاورز» گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) ۳۲ پرواز فوق العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ - 09August 2024

پروازهای فوق‌العاده شیراز نجف به مناسبت اربعین اختصاص یافتبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «فخرالدین کشاورز» مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) دربازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور تا روز پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ تعداد ۳۲ پرواز فوق العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است.

کشاورز بیان داشت: با توجه به لزوم خدمت‌رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین درخواست مسافران در خصوص برقراری پرواز به نجف اشرف، شرکت هواپیمایی ساها با ۲۰ پرواز، کیش ۱۲، پارس ۶ و کاسپین ۴ پرواز در بازه زمانی مذکور اقدام به جابجایی زائران می‌کنند.

 وی تصریح کرد: تاکنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده و مذاکره با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد.

 مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس تاکید کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت‌های هواپیمای تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها