امام جمعه مرودشت:

حمایت از صنایع کوچک سبب اشتغالزایی و رونق اقتصادی می‌شود

حجت الاسلام «خاوری» گفت: حمایت از صنایع کوچک در تحولات اقتصادی راهگشا بوده و در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی موثر است و باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره برد.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ - 09August 2024

حمایت از صنایع کوچک سبب اشتغالزایی و رونق اقتصادی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «مصطفی خاوری» امام جمعه مرودشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرودشت با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب همه قوا باید دست به دست هم داده و برای موفقیت دولت جدید گام بردارند از دولت و مجلس خواست در معرفی وزرا و رای اعتماد به آنها شایسته‌سالاری، پایبندی به ارزشهای انقلاب و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار بدهند.

حجت الاسلام خاوری با بیان اینکه باید افراد صالح، توانمند و شایسته جهت تصدی وزارت به مجلس معرفی شوند گفت: نهادهای نظارتی، صیانتی وامنیتی نیز باید در استعلامات نهایت دقت و امانتداری را رعایت کنند و مجلس نیز بررسی کامل را انجام دهد.

وی با بیان اینکه امروز روز وفاق ملی است و باید راه شهید رییسی ادامه یابد گفت: حمایت از صنایع کوچک راهگشای در تحول اقتصادی بوده و در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی موثر است و باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره برد.

حجت الاسلام «خاوری» با گلایه از کسانی که در حوزه صنعت با اغماض با صنعتگران صنایع خرد و کوچک برخورد می‌کنند گفت: عمده صنایع شهرستان مرودشت از نوع صنایع کوچک است و حمایت از این صنایع سبب ارزآوری و رفع نیازهای مردم می‌شود و علاوه بر این صنایع کوچک تا حد زیادی جلوی خام فروشی را در سطح جامعه می‌گیرند.

وی در پایان ضمن تاکید مجدد بر حمایت از صنایع کوچک گفت: بهره گیری از آموزش و تقویت زیرساختها، احساس مسئولیت و مشارکت مردمی را در بهبود شاخصه‌های اقتصادی موثر عنوان کرد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار