امام جمعه مهران:

انتقام جمهوری اسلامی شدید خواهد بود

حجت‌الاسلام امینی گفت:انتقام جمهوری اسلامی شدید خواهد بود و هم غافلگیرکننده و هم پشیمان کننده است و ما در این مورد هرگز مماشات نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۸۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ - 09August 2024
 انتقام جمهوری اسلامی شدید خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «عبدالله امینی» امام جمعه شهرستان مهران در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهارداشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به مناسبت پیروزی حزب الله لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، ۲۳ مرداد را روز «مقاومت اسلامی» نام‌گذاری کرد اگر مسلمانان عالم به تعالیم اسلام عمل می‌کردند هرگز به ذلت و خواری سرسپردگی به استکبار و رژیم صهیونیستی مبتلی نمی‌شدند.
 
 
 وی افزود:اگر کشور‌های عربی منطقه به جبهه مقاومت می‌پیوستند الان اثری از رژیم صهیونیستی باقی نمانده بود البته اگر حکام مسلمان به جبهه مقاومت نپیوندند باز مقاومت به راه خود ادامه خواهد داد، چون ملت‌ها و مردم با جبهه مقاومت همراه هستند. 
 
 حجت‌الاسلام «امینی» گفت:در همین ایام که کشور ما رسما اعلام انتقام و خونخواهی کرده است خیلی از کشور‌های جهان با واسطه و بی واسطه پیام داده اند که یا از انتقام گرفتن منصرف شوید یا انتقام ضعیفی بگیرید یا از قبل با ما هماهنگ کنید و تا الان هم هر لحظه می‌پرسند ایران کی انتقام می‌گیرد؟ اما همه دنیا بدانند انتقام جمهوری اسلامی هم شدید خواهد بود و هم غافلگیرکننده و هم پشیمان کننده است و ما در این مورد هرگز مماشات نخواهیم کرد.
 
 وی افزود:مهران مدینة الحسین و خانه‌های مهران بیت الحسین اند مهران بزرگ‌ترین دروازه عتبات عالیات است لذا بخش عظیمی از معنویت مردم کشور را در ایام أربعین، مهران تأمین می‌کند در بُعد استانی نیز همه استان چه از حیث معنوی و چه از حیث مادی، مدیون مهران اند ان شاء الله در ایام أربعین مردم بزرگ مهران و سایر شهرستان‌های مهمان نواز استان با وحدت و همدلی مشغول نوکری خواهند شد.
 
 حجت‌الاسلام «امینی» گفت:مسئولان اعم از وزراء و غیر آنها به شهرستان مهران نیز توجه داشته باشند در این سال‌هایی که مهران هستم هرگز به یاد ندارم وزراء و سایر مقامات دولتی از خود شهرستان مهران هم بازدیدی کرده باشند همه توجه مقامات دولتی به بعد از پُل زائر و قبل از میدان ورودی مهران معطوف شده است مقامات دولتی مطالبات بر حق مردم مهران را نیز در نظر بگیرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها