امام جمعه لامرد:

خونخواهی فرماندهان جبهه مقاومت‌ قطعی است

حجت الاسلام «آزاد» گفت: خونخواهی فرماندهان جبهه مقاومت‌ و بیداری اسلامی و جهانی قطعی است و حتما این امر اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۶۸۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ - 10August 2024

خونخواهی فرماندهان جبهه مقاومت‌ قطعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «محمد جواد آزاد» امام جمعه لامرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اظهار داشت: خونخواهی فرماندهان جبهه مقاومت‌ و بیداری اسلامی و جهانی قطعی است و واکنش ایران در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی در حال بررسی است و حتما این کار اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه لامرد افزود: باتوجه به قدرت جبهه مقاومت با مدیریت رهبر معظم انقلاب بعضی از متعصبین اهل سنت به سمت و سوی تشییع گرویده و موجی به سمت گرایشات و اهداف تشییع برداشته شده است که موجب وحشت دشمنان شده است.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: مقاومت جمهوری اسلامی همواره حمایت‌ از اهل تسنن کرده و عامل وحدت شده اما دشمن همیشه به دنبال تفرقه بوده که با این وحدت ناامید شده و همین وحدت قدم اول پیروزی غزه و فلسطین است.

امام جمعه لامرد بیان کرد: بعضی از دشمنان به دنبال مردد کردن مردم برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند و در قالب نفاق حضور پیدا می کنند.

وی افزود: ما وعده صادق الهی را بارها و بارها و در موقعیت‌ها و زمان‌های مختلف دیده ایم و همه مردم و‌ امت اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت و تحقق یک وعده صادق دیگر هستند که موجب آرامش مومنین عالم باشد.

حجت الاسلام آزاد ادامه داد: با انجام مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس جمهور، مردم نگران این هستند که چرا رئیس جمهور کابینه جدید و وزرا را تشکیل و معرفی نمی کند که باید به رئیس جمهور فرصت داد تا وزرا را انتخاب کند.

در نمازجمعه امروز لامرد از آقایان درویش زارعی، زنده یاد محمدعلی حیاتی، ابوالحسن حقایقی، عبدالرضا حسن زاده و حجت الاسلام بحرینی مدیران سابق ستاد نمازجمعه شهرستان تقدیر بعمل آمد.

همچنین به مناسبت روز خبرنگار، در بین الصلاتین نمازجمعه امروز لامرد، از آقایان حاج عبدالرضا حسن‌زاده از هفته نامه سبحان لامرد و مهر، سیدمهدی احمدی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و محمود صابری‌زاده خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس و خبرگزاری مهر و  هفته نامه سبحان تجلیل به عمل آمد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها