مسئول ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

استقرار ۲۵ موکب‌ چهارمحال و بختیاری در مسیر راهپیمایی اربعین

کیانی گفت: استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی اربعین ۲۵ موکب دارد که از روز جمعه ۱۹ مرداد استقرار این موکب‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۶۸۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ - 10August 2024

استقرار ۲۵ موکب‌ چهارمحال و بختیاری در مسیر راهپیمایی اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، علی کیانی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این استان در راهپیمایی اربعین ۲۵ موکب دارد که از دیروز جمعه ۱۹ مرداد استقرار این موکب‌ها آغاز شده است و نیرو‌های امدادی، پرستار، پزشک و سایر عوامل خدماتی به همراه موکب‌داران اعزام شده است.

وی افزود: از مجموع موکب‌های استان دو موکب در مسیر طریق‌العلماء، پنج موکب در کربلا و مابقی موکب‌ها در مسیر اصلی کربلا و نجف مستقر می‌شود.

کیانی اضافه کرد: از ۲۵ موکب استان در راهپیمایی اربعین، سه موکب ویژه بهداشت و درمان است که پذیرش روزانه بیش از سه هزار نفر را دارد.

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سه موکب نیز ویژه بانوان پیش‌بینی شده و مابقی موکب‌ها نیز مربوط به اسکان و تغذیه است.

کیانی عنوان کرد: تا افرادی که کهولت سن دارند و یا از بیماری زمینه‌ای رنج می‌برند از انجام سفر اربعین خودداری کنند و دیگر افرادی که شرایط جسمی مساعدی برای سفر دارند تا حد امکان گروهی سفر کنند و مراقب کودکان و بانوان باشند.

این مسئول گفت: موکب‌های استان تا یک روز بعد از اربعین حسینی به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، اما توصیه می‌شود زائران سفر خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار