مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

انقلابی بودن از مولفه‌های بارز خبرنگار در تراز انقلاب است

حجت الاسلام «حسینی دیباجی» گفت: صداقت، انقلابی بودن و در خط انقلاب بودن،  خلاقیت، مسئولیت پذیری از مولفه‌های بارز خبرنگار در تراز انقلاب است.
کد خبر: ۶۸۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ - 10August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین تجلیل از فعالان عرصه رسانه در سالن شهید بسطامی سپاه سمنان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از جمله شهید «محمود صارمی» و شهید «کریم حیدریان» و قدردانی از تلاش رسانه نگاران در انعکاس اخبار و رویداد و دستاوردهای نظام، به تشریح برخی از ویژگی های خبرنگاران پرداخت و اظهار داشت: ضریب هوشی خبرنگار باید بالاتر از سایر افراد باشد و صداقت نیز یکی از مولفه های بارز خبرنگار در تراز انقلاب است.

وی مستندگویی را از  ویژگی های دیگر خبرنگار تراز انقلاب دانست و افزود : امانتداری و کم و زیاد نکردن اخبار یکی دیگر از مواردی است که خبرنگاران باید به آن پایبند باشند. 

حجت الاسلام دیباجی یادآور شد :چهارمین عنصر و ویژگی یک خبرنگار تراز انقلاب، رعایت  عنصر انصاف است و اگر کار درستی در هر زمینه انجام شد باید درست منعکس شود و سیاه‌نمایی مطلق خارج از انصاف است.

این مسئول یادآور شد: انقلابی بودن و در خط انقلاب بودن، خلاقیت، مسئولیت پذیری، پایبندی به اخلاق، تیزبینی، نکته سنجی و... از دیگر ویژگی های یک خبرنگار راستین و حرفه ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار