واکنش فرانسه به حمله صهیونیست‌ها به مدرسه «التابعین» غزه

وزارت خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله (رژیم) اسرائیل به مدرسه «التابعین» در شهر غزه را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌کنیم. احترام به قوانین بین‌المللی بشردوستانه وظیفه اسرائیل است.
کد خبر: ۶۸۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲ - 10August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه فرانسه امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای به جنایت جدید صهیونیست‌های اشغالگر علیه مردم مظلوم غزه واکنش نشان داد.

واکنش فرانسه به حمله صهیونیست‌ها به مدرسه «التابعین» غزه

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه فرانسه در این‌خصوص آمده است: حمله اسرائیل به مدرسه تابعین در شهر غزه را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌کنیم.

بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه در این‌خصوص اضافه می‌کند: درخواست آزادی فوری اسیران (اسیران صهیونیست نزد حماس) و برقراری آتش‌بس برای مقابله با وضعیت اضطراری انسانی در غزه را بار دیگر اعلام می‌کنیم.

به گزارش عربی ۲۱، پاریس در این بیانیه اضافه کرد: احترام به قوانین بین المللی بشردوستانه وظیفه اسرائیل است. چندین هفته است که ساختمان‌های مدارس بار‌ها در غزه هدف قرار گرفته است که منجر به تعداد غیرقابل تحملی از تلفات غیرنظامیان شده است.

منابع محلی با اشاره به بمباران وحشیانه مدرسه تابعین در شهر غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی، اعلام کردند که در این جنایت قریب به ۱۵۰ نفر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار