حفظ آثار و یاد ارزش‌های دفاع مقدس یک پشتیانی عظیم برای کشور است

آیت‌الله «حسینی» گفت: حفظ آثار و یاد ارزش‌ها و لحظات دفاع مقدس یک پشتیانی عظیم برای کشور ما است.
کد خبر: ۶۸۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ - 10August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در نشست شورای هماهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران ارزشمندی بوده و حفظ آثار و یاد ارزش‌ها و لحظات آن یک پشتیانی عظیم برای کشور ما است.
 
آیت‌الله حسینی افزود: قدرت، نفوذ، مقاومت امروز کشور مرهون شهدا و رزمندگانی است که در دفاع مقدس رشادت و فداکاری کردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مانند واقعه عاشورا برای ما ارزشمند است، ابراز داشت: دشمن با تبلیغات و با کمک رسانه‌های غربی به دنبال این است که ما ارزش‌های دفاع مقدس را فراموش کنیم و از مردم می‌خواهند که از باطل طرفداری کنند. 
 
وی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خوبی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید اعتبارات لازم جهت ساخت این پروژه اختصاص یابد. 
 
حفظ آثار و یاد ارزش‌های دفاع مقدس یک پشتیانی عظیم برای کشور است
 
وی به تدفین شهدای گمنام در استان اشاره کرد و گفت: در بعضی از مناطق نسبت به شهدای گمنام کم کاری می‌شود که این پذیرفتنی نیست و باید فضاسازی مناسب در این خصوص صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اربعین حسینی بیان کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی که ۲۰میلیون شیعه شرکت می‌کنند، تبلیغ بزرگی برای مکتب اسلام و اهل بیت است و از استان ما ۳۷ موکب در عراق و ۵۰ موکب در ایران به زائران خدمت رسانی می‌کنند. 
 
آیت‌الله حسینی ادامه داد فصل شیدایی که در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه جذاب و تأثیرگذاری است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار