مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه

سردار «خوشبخت» از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه پاوه در ۲۴ مرداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴ - 11August 2024

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوهسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: مراسم حماسه پاوه در روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۹ در سالن آمفی تئاتر آموزش و پروروش این شهرستان با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، کاروان های راهیان نور و مردم همیشه در صحنه پاوه برگزار می شود.

‌وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه حتی قبل از دوران دفاع مقدس هم در جریان مقابله با فتنه‌ها و غائله‌های کردستان و آذربایجان غربی حضور پررنگی داشتند و از نخستین نیروهایی که در جریان غائله کردستان راهی این مناطق شدند، عزیزان کرمانشاهی‌ بودند.

سردار خوشبخت با اشاره به حماسه پاوه به‌عنوان یکی از رخدادهای مهم دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: مرتفع شدن غائله پاوه خودش به تنهایی حماسه بزرگی بود که باید به جزئیات آن به نحو مطلوبی پرداخته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم خداجوی شهرستان پاوه هرگز اقدامات مذبوحانه و کینه توزانه ضد انقلاب خبیث و رشادت های دلیر مردان و  شیرزنان مدافع را در این حماسه از یاد نخواهند برد و این مهم برای همیشه تاریخ همچون نگینی درخشان بر انگشتری تاریخ خواهد درخشید.

وی گفت: حماسه تاریخی پاوه منبعث از پیام ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) است که همچون نفس مسیحایی، پاوه را صحنه اتحاد و همدلی نیروهای انقلابی گردانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار