جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

شهدا در سایه بصیرت تداوم انقلاب اسلامی را رقم زدند

سردار افراسیابی گفت: شهدا اهل بصیرت و صبر بودند و به درستی راه حق را تشخیص دادند و همین شناخت موجب شد تا انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و بعد از ایشان امام خامنه‌ای تا به امروز ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۶۸۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶ - 11August 2024

شهدا در سایه بصیرت تداوم انقلاب اسلامی را رقم زدندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در یادواره شهدای روستای بید از توابع شهرستان جوین و مراسم گرامیداشت شهید القدس پاسدار شهید «میلاد بیدی» که با حضور قشر‌های مختلف مردم در حسینیه باقرالعلوم علیه‌السلام این روستا برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در امتداد بعثت پیامبر اسلام (ص) و به مصداق حدیث شریف و آیه قرآن که قومی خواهد آمد که اسلام را زنده خواهدکرد، زمینه‌ساز ظهور خواهد بود؛ بر همین اساس انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و بعد از ایشان امام خامنه‌ای تا به امروز ادامه پیدا کرده و این به برکت وجود شهید بیدی‌ها است که نگذاشتند یزیدیان بر ما حکومت کنند.

وی با اشاره به احادیث اسلامی گفت: کسانی در مسیر جبهه حق می‌مانند که اهل بصیرت و صبر باشند و به فرمایش شهید مطهری یزد و حسین زمان خود را بشناسند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اهمیت بصیرت و صبر در جبهه حق تصریح کرد: شهدا اهل بصیرت و صبر بودند و درست تشخیص دادند. ما در این محفل جمع شده‌ایم تا پیمان ببندیم و بگویم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نخواهیم گذاشت حجت خدا را به مسلخ ببرند.

سردار افراسیابی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی ابراز داشت: امروز آحاد مردم به ویژه جوانان توسط دشمن در فضای مجازی بمباران می‌شوند تنها کسانی نجات پیدا می‌کنند که اهل بصیرت باشند و راه را گم نکنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت جبهه حق است که شجاعانه در برابر یزیدیان مقاومت می‌کند.

در پایان این مراسم پدر و همسر شهید مدافع حرم شهید «میلاد بیدی» با اهدا لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها