فرمانده گروه پدافندی شهید حمزه صادقی مشهد:

«جهاد تبیین» از هویت ملی و دینی جامعه صیانت می‌کند

سرهنگ ربیعی گفت: جهاد تبیین از هویت ملی و دینی جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن صیانت می‌کند و موجب تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر بدخواهان می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷ - 11August 2024

«جهاد تبیین» از هویت ملی و دینی جامعه صیانت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «علی ربیعی» فرمانده گروه پدافندی شهید حمزه صادقی مشهد در آیین اختتامیه اولین دوره دانش‌افزایی جنگ شناختی و تحکیم باورها، در جمع کارکنان و خانواده‌های این منطقه اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه‌ای همگانی است و همه ما باید در این زمینه تلاش کنیم و با مشارکت فعال در این عرصه، آینده‌ای روشن‌تر برای کشور خود رقم بزنیم.

وی افزود: جهاد تبیین نوعی مبارزه فرهنگی و شناختی محسوب می‌شود که هدف آن، حفظ و تقویت باور‌ها و ارزش‌های جامعه در برابر تهاجمات فرهنگی و فکری دشمن است.

فرمانده گروه پدافندی شهید حمزه صادقی مشهد جهاد تبیین را سدی مستحکم در برابر جنگ ترکیبی دانست و تصریح کرد: با شناخت روش‌های مختلف جنگ ترکیبی، مردم می‌توانند اقدامات تبلیغاتی و سایر حملات را بهتر تشخیص داده و از آنها مصون بمانند.

سرهنگ ربیعی با بیان اینکه آگاهی از ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، افزایش روحیه مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات را در پی دارد، خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی، از ایجاد آشفتگی و سردرگمی در جامعه جلوگیری کرده و به مردم کمک می‌کند تا در شرایط بحرانی تصمیمات آگاهانه تری بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار