اعزام کاروان راهیان نور دختران دانشجوی قم به مناطق شمال‌غرب

زائران دانشجوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قم در قالب کاروانی متشکل از سه دستگاه اتوبوس عازم اردوی راهیان نور مناطق شمال غرب شدند.
کد خبر: ۶۸۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 11August 2024

اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی قم به مناطق شمال‌غرببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، کاروان زائران بسیج دانشجویی استان قم در قالب سه دستگاه اتوبوس از خواهران دانشجو پس از ادای احترام به مزار شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) عازم اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور شدند.

این گروه از زائران راهیان نور، در اولین شب اردو در زائرسرای شهید قاسم نصراللهی شهر بانه مستقر شده و در حال و هوایی شهدایی، زیارت عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را قرائت کردند.

زائران کاروان فوق قرار است در روز دوم در یادمان سیرانبند در بانه و یادمان بولفت و دوپازا در سردشت حضور یافته و از برنامه‌های فرهنگی اردوگاه سپاه سردشت بازدید نمایند.

همچنین حضور در یادمان دارساوین محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین، روایتگری در یادمان شهدای تپه الله اکبر و بازدید از رزمایش اردوگاه حضرت رسول (ص) سنندج، برنامه سومین روز اردو خواهد بود و زائران، در روز چهارم در مسیر بازگشت به قم، از نمایشگاه دفاع مقدس همدان بازدید خواهند کرد.

در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان استان قم، مسئولانی از سازمان بسیج دانشجویی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها