استاندار سمنان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت جوانان و تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

«هاشمی» گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثر و ممتازی را ایفا کند.
کد خبر: ۶۸۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ - 11August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمد رضا هاشمی» استاندار سمنان در چهل و یکمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و اعضای شورا در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته تولیدات ارزشمند و قابل توجهی در بحث انتشار آثار مکتوب دفاع مقدس و تولید محتوای الکترونیکی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به انجام رسیده است.

وی گفت: تعامل سازنده و ارتباط فراگیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با نهادها، سازمان‌ها و اقشار موجب گسترش بیش از پیش فرهنگ والای ایثار و دفاع مقدس خواهد بود.

استاندار سمنان ادامه داد: جانمایی مناسب و وجود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در مسیر زایران و مسافران، اثر تبلیغی مناسب برای مخاطبان و بازدیدکنندگان خواهد داشت.

این مسئول با بیان این که با گذشت زمان و گذر تاریخ بیش از پیش به روحیه ایثار و شهادت در کشور نیازمندیم، افزود: تعامل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با مجموعه اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان نقش بسزایی در آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهاد و ارزش‌های انقلاب داشته و سبب ساز تولید و انتشار پایان نامه‌های دانشجویی بامحوریت دفاع مقدس و تولید آثار فاخر در این حوزه خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: استفاده از ظرفیت جوانان و تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثر و ممتازی را ایفا کند.  

وی گفت: دیدار و عیادت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بعنوان یک اقدام ارزشمند، هیچگاه نباید مورد غفلت مسئولان باشد. تکریم از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس در ایام هفته دفاع مقدس امسال، مورد توجه و تاکید است.

استاندار سمنان گفت: بحث عملیات مرصاد و نفش آفرینی رزمندگان استان سمنان در این عملیات، باید بصورت برجسته و فراگیر در سطح استان اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها