معرفی کتاب؛

«سایه روشن»

کتاب «سایه روشن» اثری است که توسط «امید کرمی» به رشته تحریر درآمده و خاطراتی از رزمنده دفاع مقدس «احمد سلطانی» را بیان می‌کند.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 11August 2024

«سایه روشن»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، کتاب «سایه روشن» اثری است که توسط «امید کرمی» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 80 صفحه‌ای که چاپ آن توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» با شمارگان هزار نسخه صورت گرفته و طرح جلد آن را «الهام عیدی‌زاده» انجام داده با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و قیمت 40 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده خاطراتی از رزمنده دفاع مقدس «احمد سلطانی» را بیان می‌کند. 

در بخشی از این کتاب آمده است:

ناچار باید خود را به مکان و زمان تعیین شده می‌رساندیم. نزدیک اذان صبح شده بود، در قایق نماز خواندیم و سپس دستور آمد در همین جا بمانید و در نیزارها پراکنده و مخفی شوید و استراحت کنید تا شب که عملیات آغاز شود.

خسته بودیم، فرصت خوبی بود تا یک مقدار بخوابیم و تجدید قوا کنیم. عده‌ای در نیزار مستقر شده بودند اما بیشتر افراد در قایق خوابیدند. از یک طرف عبور و مرور عراقی‌ها و صدای قایق هاشان آرامش‌مان را می‌گرفت و از طرف دیگر فکر عملیات و لو نرفتن‌مان مشوش‌مان می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها