موزه ملی دفاع مقدس و کنگره شهدای البرز برای تولید آثار ماندگار همکاری خواهند کرد

در جلسه مشترکی که بین دبیر کنگره شهدای استان البرز و مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، بر همکاری مشترک برای تولید آثار هنری و مستندنگاری حماسه‌های شهدای استان البرز تأکید شد.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 11August 2024

موزه ملی دفاع مقدس و کنگره شهدای البرز برای تولید آثار ماندگار همکاری خواهند کرد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، در راستای تولید آثار فاخر هنری و مستندنگاری حماسه‌های شهدای استان البرز، جلسه هماهنگی داود پاشایی، دبیر کنگره شهدای استان البرز با سردار سرتیپ دوم پاسدار «نادر ادیبی» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این دیدار، طرفین بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موزه ملی دفاع مقدس در جهت تولید آثار هنری و مستندنگاری شایسته از رشادت‌های شهدای استان البرز تأکید کردند.

همچنین، پیرامون ساخت فیلمی با محوریت شهدای استان البرز و بهره‌گیری از امکانات و تخصص‌های موجود در موزه ملی دفاع مقدس، تبادل نظر شد و سردار ادیبی ضمن ابراز آمادگی کامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای همکاری در این پروژه، بر لزوم تولید آثاری تأثیرگذار و ماندگار که بتوانند الگویی برای نسل جوان باشند، تأکید کرد.

دبیر کنگره شهدای استان البرز نیز از همکاری سازنده موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قدردانی نموده و بر اهمیت این پروژه در راستای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده تأکید کرد.

موزه ملی دفاع مقدس به عنوان یک مرکز جامع و تخصصی در حوزه دفاع مقدس، دارای امکانات و منابع ارزشمندی است که می‌تواند در تولید آثار هنری و مستندنگاری حماسه‌های شهدا، نقش بسزایی ایفا کند.

در پایان، مقرر شد که گروه‌های کارشناسی از طرفین برای بررسی دقیق‌تر جزئیات پروژه و برنامه‌ریزی جهت اجرای آن تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها