مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

نیازمند حمایت نمایندگان مجلس جهت اصلاح و تقویت قوانین ایثارگری هستیم

«اسمعیلی» گفت: به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح و یا تقویت قوانین در این برنامه به عنوان مثال قانون تبدیل وضعیت و یا بازنشستگی پیش از موعد نیازمند هستیم.
کد خبر: ۶۸۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 11August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و «علی گودرزوندچگینی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با «عباس بیگدلی» نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار اسمعیلی به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح و یا تقویت قوانین در این برنامه به عنوان مثال قانون تبدیل وضعیت و یا بازنشستگی پیش از موعد نیازمند هستیم.

وی با اشاره به ساماندهی گلزار‌های شهدای استان قزوین بیان کرد: این گلزار‌ها یک بار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران ساماندهی شده، اما اکنون به دلیل گذشت زمان و وضعیت آب و هوایی دچار آسیب شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ۳۶۷ گلزار شهدا در استان قزوین وجود دارد که وضعیت و مشکلات هر کدام از این گلزار‌ها توسط کارشناسان بنیاد بررسی و احصا شده است.

این مسئول ادامه داد: مسئولان بنیاد با رئیس بسیج سازندگی استان قزوین طی جلسه‌هایی که برگزار کرده به توافق رسیده مصالح را در اختیار گروه‌های جهادی بسیج قرار دهد تا در بازسازی گلزار‌های شهدای روستایی اقدام کنند.

اسمعیلی از نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خواست به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تاکید کند تا در ساماندهی گلزار‌های شهدای روستایی به نحو مطلوب همکاری کنند.

این مسئول گفت: گلزار شهدای اسفرورین احتیاج به ساماندهی مجدد دارد که انجام این مهم نیازمند تامین اعتبار است و می‌طلبد مساعدت‌های لازم در این راستا انجام شود.

مدیریت بنیاد استان قزوین در جلب رضایتمندی ایثارگران مطلوب است

در ادامه دیدار فوق، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تجلیل کرد و گفت: طبق نظرسنجی میدانی که انجام دادم رضایتمندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران از عملکرد بنیاد نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یافته است و این مهم روند مطلوبی است.

وی به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و افزود: پیگیری اجرای این برنامه، با هدف افزایش رضایتمندی جامعه ایثارگران در دستور کارم است تا به صورت کامل عملیاتی شود.

بیگدلی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را افتخار بزرگ دانست و گفت: این مهم در برنامه‌های کاری بنده قرار خواهد گرفت و به همه مسئولان سفارش خواهم کرد که در انجام آن همت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها