جهاد اسلامی فلسطین:

اسرائیل در صدد فرار از مسئولیت کشتار مدرسه «التابعین» است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به روایت جعلی اشغالگران درباره مدرسه «التابعین» غزه واکنش نشان داد و هدف از این دروغ‌پردازی‌ها را تلاش برای فرار از پذیرش مسئولیت این جنایت ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ - 11August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: ادعای دشمن مبنی بر «حضور افراد مسلح» از کادر یا مجاهدین سرایا القدس در مدرسه التابعین را که دشمن روز گذشته کشتار هولناکی را در آن انجام داد، قاطعانه تکذیب می‌کنیم.

اسرائیل در صدد فرار از مسئولیت کشتار مدرسه «التابعین» است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تاکید کرد: دروغ‌هایی که دشمن ترویج می‌کند با هدف ایجاد سردرگمی، فرار از مجازات و پذیرش مسئولیت و همچین ادامه جنگ نسل‌کشی علیه مردم ما است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز شنبه نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن، دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

 دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به این حمله هولناک اعلام کرد که مسئولیت این جنایت با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این جنایت با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده است.

اشغالگران صهیونیست مدعی بودند که در این مدرسه شماری از مبارزان جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی حضور داشتند که این ادعا قاطعانه توسط طرف فلسطینی رد شده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار