رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین گیلان:

خدمت‌رسانی موکب خدام‌العتره شهرداری رشت در کربلا

«شوقی» با تأکید بر ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در موکب خدام العتره در شهر کربلا گفت: این موکب چندین سال است در شهر کربلا مستقر بوده و اقدامات فرهنگی خوبی شامل مداحی و مراسمات سینه زنی با حضور سخنرانان و مداحان بزرگ کشوری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷ - 11August 2024

خدمت‌رسانی موکب خدام‌العتره شهرداری رشت در کربلابه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «رحیم شوقی» رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین گیلان در گفتگو با برنامه قدم قدم تا اربعین شبکه باران با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی توسط شهرداری‌های سراسر استان گیلان در راستای خدمات رسانی مناسب این کمیته در یکی از نواحی شهر کربلا برگزار شده است، اظهار داشت: امسال در سه محور شامل خدمات در یکی از نواحی شهر کربلا، پشتیبانی از موکب خدام العتره و خدمات اربعین در شهر رشت این ستاد فعالیت می‌کند.  

وی با اشاره به شرح وظایف این کمیته گفت: اعضای این کمیته شهرداری‌های سراسر استان گیلان با محوریت شهرداری رشت بوده و وظیفه آن خدمات رسانی شهری در یکی از نواحی شهر کربلا بر اساس تفاهمنامه امضا شده با شهرداری کربلا است.  

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین گیلان موکب خدام العتره شهرداری رشت را یکی از فعال‌ترین مواکب گیلانی در شهر کربلا دانست و بیان کرد: این موکب در ورودی شهر کربلا مستقر بوده و ۱۵۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری به این موکب و نواحی کربلا اعزام شدند که به زوار به بهترین نحو ممکن خدمات‌رسانی می‌کنند.  

شهردار رشت همچنین افزود: چندین دستگاه خودروی خدمات شهری شامل حمل زباله نیز به شهر کربلا توسط شهرداری رشت اعزام شده است تا خدمات نظافتی را به خوبی انجام دهند.  

وی با تأکید بر ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در موکب خدام العتره در شهر کربلا تصریح کرد: این موکب چندین سال است در شهر کربلا مستقر بوده و اقدامات فرهنگی خوبی شامل مداحی و مراسمات سینه زنی با حضور سخنرانان و مداحان بزرگ کشوری برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار