با تصویب هیئت وزیران؛

شهر لوشان به بخش تبدیل شد

به گفته مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری گیلان، هیئت دولت در جلسه امروز با ایجاد بخش لوشان که دارای دو دهستان بنام دهستان پاچنار و دهستان جمال آباد است موافقت و مصوب کرد.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ - 11August 2024

شهر لوشان به بخش تبدیل شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «جواد شفیعی ثابت» مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به‌اضافه شدن یک بخش جدید در گیلان اظهار داشت: هیئت دولت در جلسه امروز با ایجاد بخش لوشان که دارای دو دهستان بنام دهستان پاچنار و دهستان جمال‌آباد است موافقت و مصوب کرد.

وی با بیان اینکه طرح تبدیل لوشان به بخش، توسط اداره کل تقسیمات کشوری استانداری گیلان بر اساس درخواست مردم طراحی شد، گفت: در این خصوص و محقق‌شدن این درخواست مردمی، استاندار گیلان و نماینده مردم رودبار در مجلس نیز پیگیری‌های مستمری داشتند که امروز محقق شد.

مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری گیلان با بیان اینکه تبدیل‌شدن لوشان به بخش توسط معاون اول رئیس‌جمهور به صورت رسمی ابلاغ شد، افزود: این خواسته بیست‌ساله مردم شهر لوشان و روستا‌های اطراف بود که امیدواریم این منطقه صنعتی با رشد بیشتری در ابعاد مختلف سبب رونق اقتصادی در دروازه ورودی استان گیلان شود.

به گفته شفیعی ثابت، بخش لوشان چهل و هفتمین بخش استان گیلان است و به‌زودی اولین بخشدار آن منصوب خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار