مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در جامعه ضروری است

حجت‌الاسلام «خرم روز» گفت: در حال حاضر همه ما وظیفه داریم که نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم و برکات انقلاب اسلامی را به این نسل در جامعه انتقال دهیم.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ - 11August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله خرم روز» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همه ما باید در راستای امر مقدس ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت عمل کرده و در مسیر زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنیم.
 
حجت‌الاسلام خرم روز افزود: در حال حاضر همه ما وظیفه داریم که نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم و برکات انقلاب اسلامی را به این نسل در جامعه انتقال دهیم.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ضمن تقدیر از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: خدمت در این راستا مسئولیت سنگینی است که بر عهده هر دو نهاد است.
 
این مسئول بر همکاری هر دو اداره‌کل تاکید کرد و ادامه داد: این تعامل می‌تواند به رفع نواقص در حوزه ایثارگران کمک کند و منجر به نقاط قوت در این زمینه شود.
 
انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در جامعه ضروری است
 
حجت‌الاسلام خرم روز با بیان اینکه تا فرصت حیات و تلاش داریم، باید با همه توان در این راستای دفاع مقدس کار کرد، گفت: پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و والدین شهدا گنجینه‌ای ارزشمند و سند افتخار برای نسل حاضر و آینده هستند.
 
وی ابراز داشت: با استفاده از هنر بهتر می‌شود که آرمان‌های شهدا را به نسل جوان آموزش و انتقال دهیم به همین جهت باید به سمت نرم افزار‌ها و برنامه‌های نو حرکت کنیم.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون در بحث فضای مجازی برنامه‌های مشترک زیادی اجرا شده است، تاکید کرد: چند فیلم کوتاه در خصوص زندگینامه شهدا، تولید ۱۰ نرم‌افزار چند رسانه‌ای، تولید اینفوگرافیک، موشن گرافیک و... از جمله این برنامه‌ها هستند.
 
حجت‌الاسلام خرم روز انجام بیش از یک هزار و ۸۰۰ مصاحبه تخصصی، تدوین کتاب در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری نمایشگاه کتاب ایثار و شهادت و... از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برشمرد.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار