مدیرکل‌ حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

شکل‌گیری بسیج جهانی مستضعفین با تحولات غزه/ مقاومت جزو مبانی قرآنی است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: اسلامی که جامعه قرآنی مبانی این کتاب آسمانی را حفظ می‌کنند مروج تفکر اسلام ناب محمدی (ص) هستند که مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین یکی از راهبردهای آن است.
کد خبر: ۶۸۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ - 11August 2024

شکل‌گیری بسیج جهانی مستضعفین با تحولات غزه/ مقاومت جزو مبانی قرآنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع شرکت‌کنندگان در طرح حفظ تصویری قرآن کریم در زائرشهر رضوی اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت ماموریت ما است و ما هم به نوعی مثل شما حافظ هستیم. آنچه را ما حفظ می‌کنیم غیر از قرآن یا آنچه قرآن ترویج می‌کند، نیست.

وی افزود: نشر دین و مبانی دین خدا، دفاع، مبارزه با ظلم و ظالم، دفاع از مظلوم، ترویج ایثار، ازخودگذشتگی، جوانمردی، آرمان‌ها و مبانی قرآنی است که شما سعی در حفظ آن دارید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: آرمان اسلام که از طریق قرآن ترویج می‌شود انسان مومن در چهارچوب مبانی دینی که آماده ازخودگذشتگی در راه آرمان‌ها و سالک الی الله است را همانند فاتحان خرمشهر و درهم شکننده محاصره آبادان، مدافعان حریم و حرم و یاریگران مردم غزه تربیت می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: شما در تلاش هستید قرآن را حفظ کنید و ما از آنچه که قرآن به منصه ظهور و بروز رسانده و محصولات برآمده از دل این کتاب آسمانی در برابر تتاول، تحریف و فراموشی صیانت می‌کنیم.

سردار یوسفعلی‌زاده با تأکید بر اینکه مردم مظلوم اما مقتدر غزه زیر ظالمانه‌ترین حملات و بمباران‌ها مقاومت کرده‌اند و زیر بار ذلت نرفتند، بیان داشت: اسلامی که شما مبانی قرآنی آن را حفظ می‌کنید مروج تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است که مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین یکی از راهبردهای آن است.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و بازگشت امت به مبانی اسلام و تأسی به امامین انقلاب اسلامی و رهروی راه شهدا، روزبه‌روز اسلام ناب محمدی (ص) در عرصه عالم تقویت می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: امروز در ایران اسلامی جریان زلال و مبارکی به سمت آموزش معارف دین و درک و فهم این معارف و به تبع آن عمل به آن در حرکت است و این روند کلی تداوم دارد. 

این مقام مسئول عنوان داشت: اگرچه جریانی در داخل کشور تلاش می‌کنند که با سواستفاده از برخی مشکلات، با سیاه‌نمایی جنبه‌های منفی، را برجسته کنند اما بخشی از جامعه که تعیین‌کننده و اثرگذار هستند ارزش‌ها را انتخاب کرده‌اند و پای آرمان‌ها مانده‌اند. این جریان مبارک سال‌ها است که به راه افتاده و استعداد چند میلیونی پای این سبک، منش و روش محکم ایستاده‌اند.

سردار یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش ظالمین و کفار که در قرآن مورد نکوهش واقع شده‌اند برای سرکوبی این جریان اما به کوری چشمشان این جریان فراگیر شده است. 

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه خود به جوانان آمریکایی به دو نکته اشاره داشتند یکی اینکه شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید و دیگر اینکه عضوی از جبهه بزرگ مقاومت و دفاع از مظلوم هستید. این فرمایش معظم له گویای این حقایق است که تاریخ دو سمت حق و باطل دارد و شما در سمت حق و عدالتخواهان ایستاده‌اید و دیگر اینکه جوانان مستقر در اروپا و آمریکا که برای دفاع از مردم مطلوم غزه قیام کرده‌اند را به‌عنوان بسیج جهان و بسیج مستضعفین پذیرفتند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: امروز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مظلومان عالم جهت خود را تصحیح کرده‌اند و پشت سر مردم مظلوم غزه ایستاده‌اند و سیاهی لشکر دشمن نشدند. این منطق بزرگ اسلامی است.

این مقام مسئول بیان داشت: شما از طریق آموزش قرآن جان و دل خود را پرورش می‌دهید و با کلام نورانی حق و کتاب قرآن که کتاب انسان‌ساز و نجات‌بخش از لجنزار مادی‌گرایی است خود را آماده می‌کنید تا یکی از مومنان حقیقی و مجاهدان راستین راه خدا باشید و به رزمندگان و مجاهدانی که سربازی امام زمان (عج) را تمرین می‌کنند تمسک بجویید. امیدواریم در این راه موفق باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار