اساتید دانشگاه و مسوولان لامرد با خانواده شهید «نصرالله پی‌گم‌کرده» دیدار کردند

کمیته دانشگاهیان و اساتید شهرستان لامرد به همراه امام جمعه این شهرستان و دیگر مسوولان این شهر با خانواده شهید «پی ‌گم‌کرده» از شهدای دانشجوی شهرستان لامرد دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰ - 11August 2024

اساتید دانشگاه و مسوولان لامرد با خانواده شهید «نصرالله پی‌گم‌کرده» دیدار کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، در راستای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت یادواره شهدا و در آستانه برپایی دومین کنگره 15 هزار شهید استان فارس، اعضای کمیته دانشگاهیان و اساتید این شهرستان با حضور رئیس و دبیر اجلاسیه یادواره شهدای لامرد، حجت الاسلام محمد جواد آزاد امام جمعه لامرد و جناب سرهنگ علی گله‌داریان فرمانده بسیج سپاه شهرستان لامرد با حضور در منزل شهید پی گم کرده واقع در روستای کشکو بخش اشکنان، به مقام والا و شامخ این شهید ادای احترام کردند.

در این برنامه که از طرف اجلاسیه بزرگداشت 261 شهید شهرستان لامرد و به همت دانشگاه پیام نور این شهرستان تدارک دیده شده بود به بیان خاطرات و دلاورمردی‌های این شهید در دوران دفاع مقدس، اخلاق و روحیات شهید در محله و خانواده، نحوه شهادت وی و ... پرداخته شد.

شهید نصرالله پی گم کرده تنها شهید دانشجوی شهرستان لامرد است و تاریخ شهادتش ۷ بهمن ماه سال ۶۵ است.

گفتنی است اجلاسیه بزرگ 261 شهید شهرستان لامرد از 25 الی 27 مهرماه در بارگاه مطهر شهدای گمنام شهرستان لامرد برگزار خواهد شد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار