رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی:

توجه به برگزاری نماز جماعت در کلیه یگان‌ها در اولویت باشد

حجت‌الاسلام «بهمن» با اشاره به جایگاه نماز در آیات و روایات تاکید کرد:توجه به برگزاری نماز جماعت در کلیه یگان‌ها در اولویت باشد.
کد خبر: ۶۸۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ - 12August 2024

توجه به برگزاری نماز جماعت در کلیه یگان‌ها در اولویت باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد بهمن» رییس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در بازدید از عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصراصفهانی، اظهار داشت: هدف از این بازدید بررسی میدانی اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه ها و احصای معایب، نواقص و محاسن عقیدتی سیاسی منطقه مرکزی است.

وی گفت: آنچه مهم است و باید پیگیری شود تلاش برای رفع نواقص و معایب و تقویت و حفظ محاسن است. اولین نکته مهم، توجه به برگزاری نماز جماعت در کلیه یگان هاست.‌ 

حجت‌الاسلام بهمن توجه به نماز را از جمله علامت های مومن در روایات اهل بیت (ع) دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به آیه ۴۵ سوره عنکبوت اگر نماز مورد توجه قرار گیرد صیانت و مصونیت در برابر شیطان ایجاد می شود.

 وی بر اقامه نماز جماعت توسط رییس عقیدتی سیاسی یگان ها تاکید کرد و علت آن را فراهم شدن زمینه برای ارائه مشکلات احتمالی کارکنان به رییس عقیدتی سیاسی و تلاش برای حل آنها دانست. 

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی دومین نکته حائز اهمیت را توجه به عفاف و حجاب عنوان کرد و ادامه داد: همه بخش ها باید در راستای حفظ و تقویت عفاف و حجاب در کوی های سازمانی بسیج شوند و برای تحقق این مهم کارهای ایجابی صورت پذیرد. 

حجت الاسلام بهمن سومین نکته مهم را توجه به ساحت مقدس قرآن کریم عنوان کرد و افزود: تعالیم مکتب قرآن، مبارک و انسان ساز است. وی در همین راستا راه اندازی و تقویت فعالیت های اماکنی همچون دارالتحفیظ و دارالقرآن را مهم قلمداد کرد. 

وی در پایان با اشاره به آیه ۱۴ سوره مبارکه صف (یا ایهاالذین آمنوا کونوا انصار الله....) بر لزوم یاری دین خداوند تاکید کرد و گفت: لازمه سعادت در دنیا و آخرت یاری دین خداست.

بازدید از کلیه دوایر عقیدتی سیاسی منطقه مرکزی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با خانواده کارکنان و اعضای وابسته عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی و تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی ایستگاه ارتباطی مارشنان از جمله برنامه‌های رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در این منطقه پدافندی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار