فرمانده سپاه ناحیه دهلران:

رسالت خبرنگار بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان خطیر است

سرهنگ «مرغزاری» گفت: کار خبرنگار در مقابل دشمنان سخت و حساس است و با درایت باید اطلاع رسانی درست انجام شود و در راستای روشنگری به افکار عمومی تلاش کنند، زیرا رسالت خبرنگار بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان خطیر است. ‍
کد خبر: ۶۸۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ - 12August 2024

رسالت خبرنگار بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان خطیر است.سرهنگ پاسدار «علی مرغزاری» فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ایلام، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد شهدا وبویژه شهید صارمی اظهار داشت: رسالت خبرنگار بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان خطیر است.

وی با قدردانی از زحمات خبرنگاران افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام شده و کار‌هایی هم در راستای محرومیت زدایی و عمرانی در حال انجام است که خبرنگاران ان‌ها را اطلاع رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران بر ضرورت جهاد تبیین تاکید و عنوان کرد: دشمنان سعی دارند آنچه مطلوب خودشان است نشر دهند و کار خبرنگار در مقابل دشمنان سخت وحساس است و با درایت باید اطلاع رسانی درست انجام و در راستای روشنگری به افکار عمومی تلاش کنند.

سرهنگ «مرغزاری» بر ضرورت نشر دقیق و بموقع اخبار تاکید کرد و افزود: نباید صحت وسقم یک خبر را فدای تسریع در انتشار آن کرد بلکه خبر باید دقیق و صحیح و متقن باشد.

وی به نقش رسانه‌ها در روشنگری واطلاع رسانی درست به افکار عمومی تاکید و گفت: بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی خدمات شایانی انجام داده واین روند ادامه دارد و سپاه هم کمک کار مسئولان در خدمت به مردم است و سالانه در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و مذهبی وعمرانی و محرومیت زدایی کار می‌کنیم و این را از وظایف خود می‌دانیم و در موضوعات فرهنگی سپاه رسالت خطیری بر دوش دارد و در این زمینه نیازمند حمایت اصحاب رسانه و فرهنگ سازی می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار