رییس عقیدتی سیاسی ایستگاه ارتباطی شهید مبارکی مارشنان معارفه شد

رییس عقیدتی سیاسی ایستگاه ارتباطی شهید مبارکی مارشنان از یگان های تابعه منطقه پدافند هوایی مرکزی با حضور رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور معارفه شد.
کد خبر: ۶۸۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ - 12August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد بهمن»  رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور، امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی ایستگاه ارتباطی شهید مبارکی مارشنان، با اشاره به ویژگی‌های انسان مومن از منظر روایات دینی، اظهار داشت: اولین علامت مومن خواندن ۵۱ رکعت نماز در شبانه روز است که شامل ۱۷ رکعت نماز واجب و ۳۴ رکعت نوافل مستحبی است. 

وی قرار دادن انگشتر در دست راست، قراردادن پیشانی روی مهر در سجده نماز و گفتن لفظ جلاله بسم الله الرحمن الرحیم و زیارت اربعین را از جمله علامت های مومن در روایات برشمرد.

حجت‌الاسلام بهمن تصریح کرد: در روایتی قرآن و اهل بیت عصاره و خلاصه همه انبیاء الهی عنوان گردیده و در همان روایت زیارت اربعین خلاصه ائمه معصوم (ع) مطرح شده است.

وی اربعین امام حسین (ع) را کلاس انسان سازی و مکتب تربیت الهی دانست عنوان کرد و ادامه داد: علت تاکید اهل بیت ع بر زیارت اربعین امام حسین ع همین مسئله است.

حجت الاسلام بهمن در بخش دیگری از سخنرانی خود مکتبی بودن را از ویژگی های ارتش دانست و افزود: راهبری این مکتبی بودن بر عهده عقیدتی سیاسی است. 

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام ایمان فاطمی دوست در سمت ریاست عقیدتی سیاسی ایستگاه شهید مبارکی مارشنان، حجت الاسلام «محمد اکبری» را در این سمت منصوب و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار