فرمانده سپاه ناحیه ساری:

خبرنگاران شهید برای رساندن اخبار درست و صحیح به گوش جهانیان مجاهدت کردند

سرهنگ «شریفی» یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشت و گفت: این خبرنگاران تلاش کردند تا اخبار درست و صحیح را به گوش جهانیان برسانند.
کد خبر: ۶۸۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ - 12August 2024

خبرنگاران شهید برای رساندن اخبار درست و صحیح به گوش جهانیان تلاش کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «سیدابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، به نقش برجسته و بارز خبرنگاران در تولید محتوا با توجه به وضعیت کنونی جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز استکبار جهانی و نظام سلطه، انقلاب و مبانی انقلاب را نشانه گرفته است و با تمام ابزار و امکانات روز در بستر خبرسازی، الگوسازی و جریان سازی تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را ساقط کند.

وی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در چنین شرایطی افزود: باید میدانی تحت عنوان میدان مبارزه و جهاد توسط اصحاب رسانه رقم بخورد تا واقعیت‌های درون انقلاب و حوادث تاریخ ساز را تبیین کنند.

این مسئول با اشاره به نقش رسانه و پیام رسانی حضرت زینب (س) در ماندگاری عاشورا اضافه کرد: نقش اثرگذار اصحاب خبر و رسانه برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نظیر انتخابات برکسی پوشیده نیست.

سرهنگ شریفی بیان صادقانه مسائل و مطالبه‌گری از مسئولان را از وظایف خبرنگاران برشمرد و گفت: در بحث انرژی هسته‌ای و تلاش خبرنگاران برای تنویر افکار عمومی دنیا مبنی براینکه ایران دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای است را از یاد نخواهیم برد.

این مسئول با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بسیاری از پروژه‌های زمین مانده را تحرک بخشند، اذعان داشت: باید به عنوان یک مطالبه‌گر مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی را الگوسازی کنند تا کار به نتیجه برسد به هرجا که رسانه‌ها به میدان آمده و مسائل را به درستی انعکاس دادند شاهد تحولاتی بودیم.

وی با اشاره به اهمیت روایت اول، بیان کرد: فعالیت در حوزه روایت اول مشقت و سختی‌هایی دارد؛ باید مسئولان برای رفع دغدغه‌های فعالان این عرصه ورود کنند.

این مسئول با بیان اینکه دنیا با جنگ رسانه‌ای مواجه است و این میدان به تعبیر رهبرمعظم انقلاب مجاهد می‌طلبد، گفت: خبرنگاران برای کسب توفیق در میدان مبارزه با هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب باید آرمان گرای واقع بین باشند.

فرمانده سپاه ساری یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامی داشت و افزود: این خبرنگاران تلاش کردند تا اخبار درست و صحیح را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها