فرماندار شهرستان بشرویه:

ترویج و انتقال گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس ضرورت امروز و نیاز فردای کشور است

«علیزاده» ترویج و انتقال گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس را ضرورت امروز و نیاز فردای کشور دانست و گفت: در طول تاریخ انقلاب شکوهمند ایران دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب سوء استفاده کردند و همیشه ناکام ماندند.
کد خبر: ۶۸۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ - 12August 2024

ترویج و انتقال گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس ضرورت امروز و نیاز فردای کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «حسن علیزاده» فرماندار شهرستان بشرویه امروز (دوشنبه) در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بشرویه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه شهید «اسماعیل هنیه»، اظهار داشت: حادثه تروریستی که اتفاق افتاد ممکن است در هر کشوری رخ دهد.

وی به زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی اشاره کرد و بیان داشت: شاید در همین مرزهای استان ما هفته‌ها یک نیروی نظامی در کمین باشد که یک نیروی تروریستی وارد نشود.

فرماندار بشرویه با تأکید بر اینکه پایه‌های این اقتدار نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است، تبیین کرد: جنگ ایران و عراق در شرایطی کاملا نابرابر بر ایران تحمیل شد و رزمندگان با دست خالی مردانه در مقابل سپاه عراق و قدرت‌های آن روز دنیا ایستادند.

علیزاده با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب شکوهمند ایران دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب سوء استفاده کردند و همیشه ناکام ماندند، افزود: در سطح کشور امروز بحث تهاجم فرهنگی را شاهدیم که در بحث عفاف و حجاب حجم برنامه‌ریزی دشمن به صورت اولی بسیار فراتر از دوران رضاخان است لذا باید اجرای برنامه‌های فرهنگی را افزایش دهیم.

وی گفت: یکی از جاهایی که عیار مدیران شهرستان سنجیده می‌شود که چقدر پایبند ارزش‌ها و آرمان‌های خون شهدا هستند همین جا است که امکانات و تجهیزات را در اختیار مردم و برنامه‌های فرهنگی قرار دهند.

فرماندار بشرویه خاطرنشان کرد: امروز دنیا شاهد قد کشیدن نهال انقلاب ایران و درخشش جوانان این مرز و بوم در سایر عرصه‌ها است که اینها را مدیون خون شهدایی هستیم که با گردن نهادن به فرمان رهبر خود و در راه دفاع از کشور و ارزش‌های خود سر تعظیم در مقابل هیچ قدرتی فرود نیاوردند.

علیزاده ترویج و انتقال گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس را ضرورت امروز و نیاز فردای کشور دانست و گفت: دشمن در جنگ نرم تلاش می‌‌کند با به ‌کارگیری رسانه‌‌ها و تولیدات صوتی و تصویری اعتقادها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در رأس آن‌ها دفاع مقدس را هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار