عارف در نشست تکریم و معارفه معاونان رئیس جمهور امور زنان و خانواده:

ردپای زنان در کارهای سخت دیده می‌شود

معاون اول رئیس جمهور گفت: جامعه‌ای که در انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بالایی داشتند در دانشگاه‌ها درخشیدند از ۱۵ درصد نیرو‌های باسواد ابتدای انقلاب، الان به بالای ۸۵ درصد رسیده‌ایم. در کار‌های سخت نمی‌توانید رد پای زنان را نبینید.
کد خبر: ۶۸۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ - 12August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدرضا عارف» معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در نشست تکریم و معارفه معاونان رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولتهای سیزدهم و چهاردهم که در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهدای انقلاب به ویژه شهدای دولت و برادر شهیدمان آیت الله رئیسی را گرامی می‌دارم و از تلاش‌های خانم خزعلی در معاونت زنان ریاست جمهوری تشکر می‌کنم. به خانم بهروزآذر هم تبریک می‌گویم که نشاط جوانی و عقبه علمی دارد، مایه افتخار برای ماست که در خدمت این خانم جوان و متعهد و پرتلاش در دولت هستیم.

ردپای زنان در کار های سخت دیده میشود

وی افزود: به خانم های جوان در المپیک تبریک می‌گویم که هم در صحنه ورزشی پیروز شدند و هم در اخلاق و امیدواریم افتخارآفرینی خود را ادامه دهند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: در سال ۱۳۸۳ خانم مرحوم زهرا شجاعی خیلی تلاش کردند از ایشان سؤال کردم، از خانم بهروزآذر هم دوباره سوال می‌ کنم «اگر این معاونت نبود، چه کمبودی برای زنان داشتیم؟» جامعه ای که در انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بالایی داشتند در دانشگاه ها درخشیدند از ۱۵ درصد نیروهای باسواد ابتدای انقلاب، الان به بالای ۸۵ درصد رسیده‌ایم. در کارهای سخت نمی توانید رد پای زنان را نبینید

عارف تاکید کرد: ما برنامه توسعه را داشتیم و ۲۰ سال وقت داشتیم به کشور اول منطقه تبدیل شویم، اما الان کجا هستیم؟ او (خانم بهروز آذر) به ما پاسخ دهند که زنان کجا هستند؟  آیا با اهداف بلند و شعاری می‌توانیم به کمک نیمی از جمعیت کشورمان برسیم؟  شاخص‌های پیشرفت علمی دختران در مقابل پسران را دنبال کنید. مطمئن هستم که در اکثر شاخص‌ها دختران ما بهتر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار