رییس اداره اجتماعی پلیس آکاهی فراجا:

مشمولان پابند الکترونیک بدون انجام هماهنگی به مراسم اربعین نروند

سرهنگ شریفی گفت: مشمولینی مجاز به حضور در مراسم پیاده روی اربعین می‌باشند که نسبت به اخذ پاسپورت، ثبت نام در سامانه سماح اقدام و نسبت به ارائه مدارک مذکور به پلیس آگاهی اقدام کنند و همچنین مجوز خروج را از پلیس آگاهی دریافت کرده باشند.
کد خبر: ۶۸۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ - 12August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ «محمد شریفی» رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت: همایش پیاده روی اربعین حسینی (ع) از چند روز آتی در چندین مرز غربی کشور آغاز می‌شود که به جهت تأمین امنیت هر چه بیشتر این مراسم تمهیدات ویژه‌ای دیده شده است که یکی از آنها کنترل و پایش سارقان سابقه دار است که این افراد تحت کنترل با پابندهای الکترونیکی قرار دارند.

مشمولان پابند الکترونیک بدون انجام هماهنگی به مراسم اربعین نروند

وی افزود: صرف نظر از اقدامات کنترلی و نظارتی بر این اشخاص، نحوه اقدام در خصوص مشمولین طرح پایش هوشمند سارقان سابقه دار بر مبنای شرایط خاصی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: به کلیه مشمولین طرح از طریق پیامک مبنی بر اعلام هشدار هماهنگی خروج از محدوده و همچنین اعزام به مراسم پیاده روی تاکید خواهد شد.

وی تصریح کرد: مشمولینی مجاز به حضور در مراسم پیاده روی اربعین می‌باشند که نسبت به اخذ پاسپورت، ثبت نام در سامانه سماح اقدام و نسبت به ارائه مدارک مذکور به پلیس آگاهی اقدام کنند و همچنین مجوز خروج را از پلیس آگاهی دریافت کرده باشند.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه مدت زمان حضور مشمولین در پیاده روی اربعین حداکثر ۱۰ روز است، خاطرنشان کرد: در صورت حضور مشمول بدون هماهنگی با مراجع مرتبط در استان‌های مرزی نسبت به اعلام هشدار و هدایت وی به بازگشتن به محل سکونت اقدام و در صورت استنکاف، ضمن هماهنگی با استان اقدامات قانونی در خصوص بازگشت آنها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار