دست برتر نیرو‌های مسلح در مواجهه با تهدید/ موعد پاسخ سخت نزدیک است

موشک‌های ایرانی توانایی عبور از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی آمریکا و رژیم صهیونیستی را دارند و خواب راحت را از چشم صهیونیست‌های جنایتکار ربوده‌اند.
کد خبر: ۶۸۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳ - 13August 2024

گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس- مهدی شهرودی؛ شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در نبرد غزه، جنایتکاران صهیونیست را به سمت ترور کردن رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت کشانده است و آنها در تازه‌ترین اقدام جنایتکارانه خود، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را که برای حضور در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان به تهران سفر کرده بود در اقدامی تروریستی به شهادت رساندند.

پس از این اقدام تروریستی، بار دیگر موضوع حمله انتقام‌جویانه ایران از رژیم جنایتکار صهیونیستی در رسانه‌ها و محافل گوناگون مطرح شد و در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در پیامی در پی ترور مهمان عزیز ما فرمودند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

دست برتر نیرو‌های مسلح ایران در مواجهه با هر گونه تهدیدی/ پاسخ پشیمان کننده ایران نزدیک است

از سوی دیگر، کابینه رژیم صهیونیستی از ترس واکنش سخت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد که ما نمی‌توانیم به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واکنش نشان دهیم و هرگونه اطلاع و بیانیه‌ای در این‌باره از سوی ارتش منتشر خواهد شد.

در پی ترور شهید اسماعیل هنیه، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و مسئولین بلندپایه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها پیام‌هایی صادر کردند. تردیدی نیست که این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد و برکات مجاهدت‌های شهید اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین یاری‌بخش محور مقاومت خواهد بود.

با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی در سردرگمی و بحران داخلی و خارجی به سر می‌برد و چندین ماه است که در باتلاق غزه فرو رفته و درحال دست و پا زدن است، بهترین فرصت برای ورود جدی جبهه مقاومت در عرصه زمینی به سرزمین‌های اشغالی به وجود آمده است. در همین راستا هماهنگی‌های لازم با محور مقاومت انجام شده تا سیلی محکمی به اشغالگران صهیونیست زده شود.

دست برتر نیرو‌های مسلح ایران در مواجهه با هر گونه تهدیدی/ پاسخ پشیمان کننده ایران نزدیک است

بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی و قدرت‌افزایی در عرصه نظامی برای مقابله با هرگونه تعدی دشمنان، محصول مجاهدت‌های متخصصان صنعت دفاعی کشورمان است.

بر این اساس در طول سال‌های اخیر علی‌رغم اِعمال تحریم‌های شدید علیه کشورمان، با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همت  نخبگان، دانشمندان ایرانی و مراکز علمی و دانشگاهی سرمایه گذاری خوبی در بخش دفاعی و نظامی صورت گرفته و پیشرفت‌های خوبی در حوزه دفاعی و نظامی داشته‌ایم که این امر موجب دستیابی ایران اسلامی به توانمندی‌های موشکی و پهپادی، و افزایش قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.

موشک‌های ایرانی به لحاظ برد، مانورپذیری، قدرت تخریب، دقت و سرعت بسیار به‌روز هستند و در این راستا می‌توان به موشک بالستیک «خرمشهر ۴» و هایپرسونیک «فتاح» اشاره کرد. موشک‌های ایرانی توانایی عبور از پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافندی ضد بالستیک آمریکا و رژیم صهیونیستی  را دارند.

با توجه به اینکه رژیم تروریست و جنایتکار صهیونیستی از خطوط قرمز ما عبور کرده و جنایت‌های زیادی را هم در سرزمین‌های اشغالی مرتکب شده است، قطعاً به‌زودی شاهد سیلی سخت و محکم جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها خواهیم بود.

دست برتر نیرو‌های مسلح ایران در مواجهه با هر گونه تهدیدی/ پاسخ پشیمان کننده ایران نزدیک است

پر واضح است که شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده مردم مظلوم فلسطین نسبت به احقاق حقوقشان وارد نخواهد کرد و رزمندگان شجاع و دلاور جبهه مقاومت پاسخ پشیمان‌کننده و ویرانگری به رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی خواهند داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار