مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران:

موکب‌های رضوی در مرز خسروی و کشور عراق پذیرای زائران هستند/ حرکت دسته‌های عزای خادمیاران در روز شهادت امام رضا (ع) از میدان شهدا تا میدان امام حسین (ع)

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در نشست دبیران مناطق و شهرستان‌های کانون خدمت رضوی استان تهران گفت: موکب‌های رضوی در مرز خسروی و کشور عراق پذیرای زائران هستند
کد خبر: ۶۸۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ - 12August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سردار «صفرعلی براتلو» مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران عصر امروز (دوشنبه) در نشست دبیران مناطق و شهرستان‌های کانون خدمت رضوی استان تهران اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی، رزمایش بزرگ شیعیان و مقدمه ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

موکب‌های رضوی در مرز خسروی و کشور عراق پذیرای زائران هستند/ حرکت دسته‌های عزای خادمیاران در روز شهادت امام رضا (ع) از میدان شهدا تا میدان امام حسین (ع)

وی سپس خبر داد: کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ایام راهپیمایی اربعین ۵ موکب بزرگ برپا کرده که یک موکب در مرز خسروی و ۴ موکب در کشور عراق خواهد بود.

سردار براتلو بیان داشت: موکب مستقر در مرز خسروی از سوی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران برپا شده که از سوی کانون‌های مناطق و شهرستان‌ها نیز پشتیبانی خواهد شد.

وی درباره موکب‌هایی هم که در کشور عراق برپا شده است، تصریح کرد: این موکب‌ها که توسط کانون‌های خدمت رضوی مناطق ۱۴، ۱۰، ۲، ۵ تهران و شهرستان‌های ورامین و رباط کریم برپا شده به زائران حسینی خدمت‌رسانی خواهد کرد. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران این نکته را هم عنوان کرد که سایر مناطق نیز به صورت مستقل و یا با همکاری سایر گروه‌ها و نهاد‌ها در برپایی موکب‌ها و خدمت‌رسانی به زائران حسینی نقش خواهند داشت.

برپایی موکب‌های خادمیاران رضوی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان

سردار براتلو در ادامه این نشست اعلام کرد: کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که روز یکشنبه ۴ شهریور از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواهد بود به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

وی افزود: در شهرستان‌ها هم که این مراسم برگزار می‌شود، یاوران و خادمیاران رضوی در مسیر‌های راهپیمایی حضور خواهند داشت و به خدما‌ت‌رسانی می‌پردازند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران خطاب به دبیران مناطق و شهرستان‌ها تاکید کرد: موکب‌هایی که در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی ایجاد می‌شود، باید ارائه‌دهنده خدمات ارزنده و باکیفیتی برای مردم و عزاداران باشند.

حرکت دسته‌های عزا در روز شهادت امام رضا (ع) از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا

براتلو در بخش پایانی صحبت‌هایش از برگزاری مراسم بزرگ عزاداری در سالروز شهادت امام رضا (ع) در شهر تهران خبر داد و در همین رابطه گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ از میدان شهدا تا میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دسته‌جات عزاداری از هیات‌های مختلف به خصوص هیات‌های یاوران و خادمیاران رضوی از مناطق و شهرستان‌ها در این مراسم حضور می‌یابند و به اقامه عزا می‌پردازند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صحیح و دقیق مراسم‌های عزاداری به خوبی برگزار و خدمات ارزنده و باکیفیتی به زائران حسینی و عزاداران ارائه شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دبیران مناطق و شهرستان‌های کانون‌های خدمت رضوی استان تهران که در برگزاری مراسم‌های دهه کرامت در سال جاری نقش فعال و گسترده‌ای داشتند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار