معاون روابط عمومی ارتش:

اصحاب رسانه جنگاورانِ جبهه فرهنگی هستند

امیر سرتیپ دوم ابوترابی با بیان اینکه امروز روابط عمومی ارتش آیینه تمام نمای ارتش است، گفت: اصحاب رسانه جنگاورانِ جبهه فرهنگی هستند.
کد خبر: ۶۸۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ - 12August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم سید «حسن ابوترابی»، معاون روابط عمومی و رسانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از خبرنگاران که عصر امروز (دوشنبه) در مرکز همایش‌های شهید سپهبد صیاد شیرازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، با بیان اینکه عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در ارتش فضای مبارکی است که به وقایع‌نگاری حماسه و ایثار رزمندگان این نهاد ولایی و انقلابی متبرک شده است، اظهار داشت: در چنین ساختار فاخر و توانمندی، عنصر خبر، فرصت معرفت را در اختیار جامعه مخاطب قرار می‌دهد و خبرنگار نیز با هر قدم و قلمی که برای تدوین خبر فاخر برمی‌دارد و در هر صحنه‌ای که ضبط می‌کند، از فیض حضور در صف مجاهدان راستین برخوردار می‌شود.

اصحاب رسانه جنگاورانِ جبهه فرهنگی هستند

امیر سرتیپ دوم ابوترابی با اشاره به اینکه معاونت روابط عمومی و رسانه ارتش، با سازمان‌دهی جمعی از خبرنگاران نخبه و اندیشمند، در عرصه رسانه‌های رسمی، حضور جدی برای انتقال فرهنگ ایثار و حماسه دارد، عنوان کرد: ارتش علاوه بر حضور در رسانه‌های رسمی، در عرصه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی با شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی و انسان‌رسانه‌ها، از حداکثر دسترسی به جامعه مخاطب برخوردار شده و دستاورد‌های ارزشمندی را دنبال کرده است.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش ادامه داد: معاونت روابط عمومی، تجربه‌ای ریشه‌دار و مستحکم به قدمت فعالیت رسانه‌ای در ارتش را در خود اندوخته و متبرک به نام مبارک شهدا و بزرگان رسانه ارتش و شهدای خبرنگار است و این رسالت فعالان رسانه‌ای ارتش را به‌مراتب دشوارتر می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز روابط عمومی ارتش آیینه تمام نمای ارتش است، افزود: مجموعه روابط عمومی ارتش، با سازمان‌دهی منعطف و همراهی خبرنگاران تلاش می‌کند تا ضمن انعکاس اخبار ارتش، در هر مجال و مناسبتی به شرح ایثارگری‌ها و مسیر طی شده در ارتش مردمی و ولایی بپردازد.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی اهالی رسانه و خبر را جنگاورانِ جبهه فرهنگی نظام دانست و گفت: در شرایطی که امروز دشمن با استعمار استعداد‌های جهانی، بر قلة فـناوری‌هـای مـافوق تصـور رسانه‌های اجتماعی ایستاده، از مرز‌ها گذشته و بر اندیشه‌ها و اذهان ملت‌ها چنگ انداخته، رسالت خبرنگاران صادق و رسانه‌های جبهه حق، چندین برابر سنگین شده است.

وی جنگ امروز را، میدانِ رویارویی در جنگ شناختی و رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند در فضای مسموم رسانه‌های استعمار، خرمشهرِ اذهان را اشغال کند و این ما هستیم که باید مهمترین سرمایه نظام را که اندیشه و اعتماد ملت بزرگ ایران و امید ملت‌ها به ایران است، از گزند آتش رسانه‌ای دشمن حفظ کنیم.

معاون تاکید کرد: رسانه به عنوان ابزار تولید قدرت، همواره مورد توجه ابرقدرت‌ها بوده و رسانه‌های نوین با دامنه نفوذ چشمگیر و مخاطرات جدی وارد زندگی همگان شده‌اند تا منافع و مطامع کشور‌های سلطه‌گر را تأمین کنند.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی با بیان اینکه باز طراحی قوای رزم ارتش در عرصه رسانه‌ای و همراهی خبرنگاران متعهد و رسانه‌های روشنگر، الزام امروز عرصه جنگ شناختی است، یادآور شد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این وادی، قدم‌های بلندی برداشته و جنگاوران رسانه‌ای را سازمان‌دهی کرده است تا از مرز‌های هویت ملت بزرگ ایران پاسداری کنند.

وی افزود: همکاری و هم افزایی اثربخش و جدی با صدا و سیما و مطبوعات، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکز برتر تولید محتوا و ارتقای سواد رسانه‌ای و شناختی جامعه و ارتش، از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که برای رفع آن در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار