رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد؛

استقرار ۳۰۰ نفر خادم افتخاری در مرزهای شش‌گانه

حسینی گفت: ۷۰۰ نفر از خادمان افتخاری در ایستگاه‌های واحد راهنمایی امور زائران ساماندهی شده‌اند که فعالیت خود را در این ایام اربعین حسینی انجام می‌دهند. ۳۰۰ نفر نیز در مرز‌های شش‌گانه استقرار خواهند داشت.
کد خبر: ۶۸۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ - 12August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «سید عباس حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه مراسم بدرقه خادمان افتخاری استان تهران در سازمان حج و زیارت طی گفت‌وگویی اظهار داشت: سازمان حج و زیارت در ستاد مرکزی اربعین حسینی وظیفه ثبت نام و اعزام، امور بیمه‌ای و راهنمایی امور زائران و گمشدگان را برعهده دارد.

وی افزود: تاکنون، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نام نویسی کرده‌ که ۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

استقرار ۳۰۰ نفر خادم افتخاری در مرزهای شش‌گانه

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره فعالیت خادمان افتخاری در واحد راهنمایی امور زائران و گمشدگان گفت: خادمان افتخاری در مرز‌های شش‌گانه و همچنین شهر‌های زیارتی عراق و مسیر نجف تا کربلا به خدمت رسانی زائران می‌پردازند.

وی افزود: ۷۰۰ نفر از خادمان افتخاری در ایستگاه‌های واحد راهنمایی امور زائران ساماندهی شده‌اند که فعالیت خود را در این ایام اربعین حسینی انجام می‌دهند. ۳۰۰ نفر نیز در مرز‌های شش‌گانه استقرار خواهند داشت.

حسینی تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی در شهر‌های زیارتی و مرز‌ها مستقر شده‌اند و تا دو روز آینده سایر عزیزان داوطلب نیز در ایستگاه‌ها مستقر می‌شوند.

وی به زائران‌ کشورمان توصیه کرد که با توجه به گرمای هوا، به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان توجه کنند و زمان شامگاه را برای مسیر پیاده‌روی برگزینند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار