پیام مدیرکل بنیاد شهید گیلان به مناسبت روز ملی مشارکت‌های اجتماعی

«داوطلب» با صدور پیامی روز «تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی»، را به همه دبیران و اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ - 12August 2024

پیام مدیرکل بنیاد شهید گیلان به مناسبت روز ملی مشارکت‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ مرداد روز «تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی»، این روز را به همه دبیران و اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

در تاریخ درخشان بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی حضور فعال مردم به عنوان رکن اصلی و تاثیرگذار در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سرنوشت‌ساز همواره از اهمیت ویژه و خاص برخوردار بوده است.
چراکه وفاق ملی و همراهی گروه‌های مختلف اجتماعی در فراز و نشیب‌های پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا امروز در مواجهه با بحران‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

در این بین، ایثارگری و حس شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک با تمسک به کلام حق و تاسی از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور مداوم و سرنوشت‌ساز مردم موجبات پیروزی و ثبات نظام جمهوری اسلامی را در دشوارترین عرصه‌ها فراهم آورده است لذا بایستی ضمن الگو قراردادن این عزیزان، همواره آنها را در کانون توجه شایسته و بایسته خود قرار دهیم.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن یادآوری مسئولیت‌ها و جایگاه خطیر آن در نظام جمهوری اسلامی ایران به رسالت انقلابی خود به خوبی عمل کرده و به عنوان بازوان پرتوان نظام جمهوری اسلامی، نقش ولی نعمتان انقلاب را در حد توان ایفا می‌نمایند.

اینک در ۲۲ مرداد ماه که به نام روز «تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی» نامگذاری شده است؛ اینجانب این روز فرخنده را به شما دبیران و اعضای محترم تشکل‌های شاهد و ایثارگر تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه خادمان و دست‌اندرکاران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از درگاه احدیت متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار