سیستان و بلوچستان:

اربعین مظهر انسجام و مظهر امت واحده اسلامی است

آنچه در حرکت عظیم اربعین دارای اهمیت است بُعدمحتوایی وبُعد تمدن سازی عملیات بزرگ اربعین است، که باید به آن ضریب داد و ویژه این مسئولیت بر دوش، اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۶۸۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ - 12August 2024

اربعین مظهر انسجام و مظهر امت واحده اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «رضا شریفی» معاون سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان، در حاشیه بازدید از زائر سرای امام رضا (علیه السلام) و روند خدمت رسانی به زوار پاکستانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: امشب که به روایتی شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام است توفیق حاصل شد تا هم به خادمین زوار در زائر سرای امام رضا (علیه السلام) خدا قوت عرض کنیم و هم عرض خیر مقدم به زوار عزیزی که از مرز میرجاوه و ریمدان در خدمت آنها هستیم، داشته باشیم.

وی با ابراز خرسندی از گزارشات ارائه شده درباره نحوه خدمت رسانی به زوار حسینی (ع) توسط مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، افزود: الحمدلله گزارشات واصله، در حوزه فعالین مردمی موکب‌ها و موکب‌های سازمانی بیانگر این است که زمینه و بستر خوبی برای پذیرایی از زوار نسبت به سال گذشته فراهم شده است.

شریفی خاطر نشان کرد: کاستی‌های سال گذشته به لحاظ شکلی رفع شده و در این زمینه پیشرفت خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه زوار از مرز‌های ریمدان و میرجاوه در حال آمدن هستندو وضعیت خوب است، یادآور شد: آنچه در حرکت عظیم اربعین دارای اهمیت است بُعدمحتوایی وبُعد تمدن سازی عملیات بزرگ اربعین است، که باید به آن ضریب داد و ویژه این مسئولیت بر دوش، اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی استانداری استان با اشاره به رسالت عظیم اصحاب رسانه در نشر این حرکت میلیونی، اظهار داشت: به لطف خداوند، اربعین حسینی (ع) سال به سال نسبت به گذشته، غنی‌تر و جریان سازتر و تمدن سازتر می‌شود و اصحاب رسانه باید این پیام را به جهان مخابره کنند که اربعین حسینی (ع) مظهر انسجام و مظهر امت واحده اسلامی است.  

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار