فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد؛

استقبال ۶۰۴ درصدی مردم همدان از سامانه «پلیس من»

سردار «امیری» از استقبال ۶۰۴ درصدی مردمی از سامانه «پلیس من» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱ - 13August 2024

استقبال ۶۰۴ درصدی مردم همدان از سامانه «پلیس من»به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «سلمان امیری» فرمانده انتظامی استان همدان در جمع خبرنگاران از استقبال ۶۰۴ درصدی مردمی از سامانه «پلیس من» در این استان خبر داد و اظهار داشت: در طی یک ماه گذشته از اول محرم تاکنون تعداد ۱۶ هزار و ۱۰۸ مورد ثبت و صدور گذرنامه زیارتی در استان را داشته‌ایم که از این میزان پنج هزار و ۴۳۷ مورد از طریق اداره گذرنامه صادر و ده هزار و ۶۷۱ مورد هم از طریق سامانه «پلیس من» صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: ۶۰۴ درصد استقبال مردمی جهت ثبت و صدور از طریق سامانه «پلیس من» را داشته‌ایم که اتفاق فرهنگی بسیار خوبی است، در کنار گذرنامه‌های زیارتی در حدود هفت هزار ثبت و صدور گذرنامه‌های عادی را از ابتدا محرم تا کنون از طریق پلیس+۱۰ در استان داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کمک و تعامل رسانه‌های استان اطلاع رسانی قابل توجهی را برای زائران عزیز در این حوزه را داشته‌ایم که جای تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه، خصوصا صداوسیما را دارد.

سردار امیری ادامه داد: از طرفی اتفاق خوبی را در استان داشته‌ایم اینکه قبلا باید منتظر صدور گذرنامه از تهران می‌شدیم که زمان زیادی را از درخواست کننده و زائر عزیزمان می‌گرفت اما در حال حاضر با راه اندازی سامانه چاپ گذرنامه زیارتی در استان این زمان به حداقل رسیده است.

وی متذکر شد: همچنین جای تقدیر و تشکر دارد از نهادها و سازمان‌های مردمی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هیئت امنا مساجد، دفاتر خدمات الکترونیک استان و همه عزیزانی که در این راستا با ارادت قلبی نسبت به زائرین ارائه خدمات داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار