بیانیه «قاضی‌زاده هاشمی» خطاب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران؛

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا از صدقه سر خانواده‌های شهدا و ایثارگران است

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خداحافظی از این بنیاد، در پیامی خطاب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعلام کرد: امروز اگر جمهوری اسلامی وجود دارد و گفتمان ناب انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیا است، همگی را از صدقه سر شما خانواده‌ها داریم.
کد خبر: ۶۸۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ - 13August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، از خانواده بزرگ ایثار و شهادت تجلیل و از این بنیاد خداحافظی کرد.

گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا از صدقه سر خانواده‌های شهدا و ایثارگران است

پیام «قاضی‌زاده هاشمی» خطاب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به شرح زیر است:

خانواده محترم و معزز شهدا و ایثارگران

سلام علیکم 

بسیار خوشحالم که خداوند این توفیق را به من عنایت کرد تا دورانی در خدمت شما عزیزان و سروران باشم. حقیقتا باید عرض کنم که اوقات خوش آن بود که با دوست سپر شد، باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود. 

بارها شهید جمهور، حضرت آیت‌الله رئیسی به بنده می فرمود که همنشینی و مانوس بودن با خانواده شهدا افتخار و توفیقی هست که نصیب این بنده ناچیز شده است. بارها تاکید می‌کرد که در رسیدگی به این خانواده‌ها کم گذاشته نشود و می‌فرمود که هرجا به دیدار این خانواده‌ها نائل آمدم، سلام ایشان را برسانم. 

امروز اگر جمهوری اسلامی وجود دارد و گفتمان ناب انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیا می‌باشد، همگی را از صدقه سر شما خانواده‌ها داریم. بارها گفته شده و باز عرض می‌کنم که اگر نبود صبر و همراهی شما عزیزان، ای چه بسا پیروزی‌های نبرد حق علیه باطل به شکست تبدیل می‌شد. 

انقلاب، عظمت، استقلال و سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است. شماهایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی هستی خود را تقدیم این انقلاب، نظام و کشور نموده‌اید؛ همچنین شهیدان زنده ما، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند. 

می‌‌دانیم که هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس، اگر همه اقشار مردم جامعه ما برای پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس به صحنه نمی‌‌آمدند، نه انقلابی پیروز می‌‌شد و نه در دفاع مقدس می‌‌توانستیم دشمن را از خاک عزیزمان بیرون کنیم. در دوران انقلاب همه قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته بودند. به ظاهر همه قدرت‌های مادی در اختیار آن رژیم بود؛ اما حضور و ایستادگی مردم، تحمل زندان، شکنجه، صبر و مقاومت آن‌ها را به نتیجه رساند. ما روی پای خودمان ایستادیم و هیچ‌کس به ما کمک نکرد. 

چقدر زیباست آن‌جا که انسان ببیند یاورش خداست. نمی‌‌دانید چه پیروزی روحی بزرگی است آن‌موقع که چشم‌ها از همه‌جا بسته می‌شود و به آسمان دوخته می‌شود. آن زمانی که انسان از همه‌جا مأیوس می‌شود و تکیه‌گاهش فقط خداست، خدا آن انسان و ملت را پیروز می‌‌کند. 

ما در دفاع مقدس به هیچ‌کس امید نداشتیم. امید ما به خدا بود؛ اما همه از توان‌شان استفاده کردند و به صحنه آمدند. مردم به خداوند تکیه کردند و روی پای خودشان ایستادند. وقتی همه ما از همه توان‌مان استفاده کردیم، بدانید خداوند بزرگ ما را در همه صحنه‌ها پیروز می‌‌سازد. 

ما چطور توانستیم در انقلاب و جنگ تحمیلی پیروز بشویم؟ تمام قدرت‌های بزرگ رو در روی انقلاب بودند؛ در جنگ تحمیلی هم پشتیبان دشمن بودند؛ اما در سایه وحدت، مقاومت و صبر، مردم ما هشت سال روی پای خود ایستادند و این کار آسانی نبود. مطمئن باشید امروز هم در سایه ایستادگی، وحدت و روی پا خود ایستادن، صبر و تحمل، از همه مشکلات به حول و قوه الهی قدم به قدم عبور خواهیم کرد. 

امروز نیز در دوران گام دوم انقلاب می‌دانیم، پیشروی‌های بیشتر گفتمان ناب انقلاب اسلامی با کیمیای ایثار و شهادت می‌تواند سرعتی بیش از پیش داشته باشد. با نوری که از این خانواده‌ها می‌توان کسب فیض نمود. 

اکنون می‌بینیم که در سرحدات مبارزه با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه رهبران جریان مقاومت به شهادت می‌رسند، اگر اکسیر ایثار و شهادت جدی انگاشته شود، می‌تواند این تهدید به فرصت بدل گشته و اضمحلال قطعی این رژیم نامشروع را رقم زند. 

خانواده ایثارگران، شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان عزیز و همه ایثارگران اساتید، معلم‌های بزرگ و رهبران اجتماعی در این کشور هستند. ما درس را باید از شما یاد بگیریم و بیاموزیم. مردم ما مردم قدرشناسی هستند. قدر شما خانواده‌های ایثارگر را می‌‌دانند. همه می‌‌دانند که اگر ایثارگری و فداکاری شما نبود، بر سر کشور چه بلایی می‌‌آمد. 

ان‌شاءالله همه دست به دست هم می‌‌دهیم، مسیر پیشرفت کشور را با هم ادامه می‌‌دهیم و ایرانی آباد می‌‌سازیم که روح شهدا ان‌شاءالله از همه ما راضی باشند و خانواده‌های ایثارگر به ایران با عظمت خودشان بیش از گذشته افتخار بکنند.

من از محضر شما عزیزان مرخص می‌‌شوم. از پدران شهدا، مادران شهدا، همسران شهدا، فرزندان شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان سرافراز، ایثارگران جان بر کف و همه منسوبین این خانواده‌های فرهیخته عاجزانه خواهشمندم که این برادر کوچک خودتان را عفو و حلال کنید. امیدوارم با دعای خیر خودتان زمینه توفیق خدمت اینجانب در سنگری از سنگرهای دیگر این نظام مقدس را مهیا سازید.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
تا ابد خادم شهدا، ان‌شاءالله
۲۱ مرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار