فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

ایثار، رشادت و شهامت مرزبانان نماد عزت و اقتدار ایران است

سردار تقوی در دوره ۲۲ مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی فراجا در مشهد، ایثار، رشادت و شهامت را نماد عزت و اقتدار مرزبانان غیور ایران اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 13August 2024

ایثار، رشادت و شهامت مرزبانان نماد عزت و اقتدار ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آئین دانش آموختگی دوره ۲۲ فراگیران مرزبانی مرکز آموزش علوم و فنون ثامن‌الائمه علیه‌السلام مرزبانی فراجا و درجه سربازان پایه خدمتی تیرماه ۱۴۰۳ که در مشهد برگزار شد با تسلیت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: خدمت در فراجا توفیق بزرگی است که خادمان نظم و امنیت در لباس مقدس مرزبانی، جایگاه خاصی دارند. 

وی افزود: حضور مرزبانان در مرز‌های خاکی، دشت و جنگل و دریا با ایثار و رشادت و شهامت مرزبانان نماد عزت و اقتدار است و با توجه به لطف پدرانه و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار ایران مقتدر نیز قدرشناس این عرصه تلاش و عزت هستند. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس در تمام عرصه‌های خدمتی، خادم ملت است و مردم نیز با پشتیبانی و همگامی خود، سرمایه اجتماعی ارزشمند هستند که باید سهم و نقش آنان در تولید و برقراری امنیت پاس داشته شود. 

در این مراسم گروهان‌های نمونه آموزشی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار