فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

استقامت شهدا سرمشق زندگی کارکنان فراجا در پاسداری از ارزش‌هاست

سردار تقوی گفت: حرکت در مسیری که شهیدان در آن گام برداشتند وظیفه مهمی است که پیش روی کارکنان فراجا قرار دارد مسیری که رشادت، صلابت و استقامت شهدا و خانواده آنان از ویژگی‌های کم‌نظیر آن است و باید سرمشق زندگی امروز ما در پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۶۸۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ - 23July 2024

استقامت شهدا سرمشق زندگی کارکنان فراجا در پاسداری از ارزش‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، یادواره ۷۱ شهید فراجا شهرستان سبزوار با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی، خانواده شهدا، مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم در ستاد فرماندهی انتظامی سبزوار برگزار شد.

سردار تقوی در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار ایران مرهون جانفشانی شهدایی است که برای سربلندی این نظام و دفاع از کیان، از جان و مال خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه قیام عاشورایی حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، الگو و اسوه ما در دفاع از مرز و بوم و ارزش‌های اسلامی است، افزود: در این حرکت، خانواده کارکنان فراجا نقش مهمی بر عهده دارند که از صبر و تلاش‌های آنان قدردانی می‌کنیم.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: حرکت در مسیری که شهیدان در آن گام برداشتند وظیفه مهمی است که پیش روی کارکنان فراجا قرار دارد مسیری که رشادت، صلابت و استقامت شهدا و خانواده آنان از ویژگی‌های کم‌نظیر آن است و باید سرمشق زندگی امروز ما در پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی باشد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای فراجا شهرستان سبززوار که طی ۲ سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار