فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد؛

اتخاذ تمهیدات توسط پلیس جهت تسریع در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

سردار تقوی از اتخاذ تمهیدات ویژه توسط پلیس جهت اجرای ماموریت تامین نظم و امنیت و تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 21July 2024

اتخاذ تمهیدات توسط پلیس جهت تسریع در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در جلسه قرارگاه اربعین که در سالن جلسات پلیس امنیت عمومی استان برگزار شد با اشاره به خدمات مضاعف پلیس رضوی اظهار داشت: با توجه به رویکرد پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در خصوص صدور اینترنتی گذرنامه زیارتی از طریق سکوهای مجازی، لازم است اطلاع‌رسانی لازم به وسیله رسانه ملی و سایر شبکه‌های اجتماعی صورت پذیرد.
 
وی افزود: باید زيرساخت‌های لازم برای افزایش باجه‌های پاسخگویی به منظور رفع نقص‌های احتمالی متقاضیان نیز از هم‌اکنون فراهم شده و بهترین خدمات به زائران کربلای معلي و گردهمایی بزرگ اربعین ارائه شود. 

این مقام ارشد انتظامی از اعلام آمادگی مرز دوغارون تایباد به منظور پذیرش زائران اتباع خارجی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در این مرز ايجاد شده که فرآيند ورود و خروج اتباع در سریع‌ترین شکل ممکن انجام پذیرد.
 
سردار تقوی با بيان اينکه امسال از برچسب جهت تمديد گذرنامه استفاده نمی‌شود تصریح کرد: کلیه زائران عتبات عالیات می‌بایست درخواست‌های خود را صرفاً از طريق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی «پليس من» انجام و حتی المقدور از مراجعه حضوری به ادارات مهاجرت و گذرنامه خودداری کنند.
 
وی ضمن اشاره به بسیج کلیه امکانات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به منظور خدمت‌رسانی مخلصانه به زائران اربعین حسینی، ابراز داشت: باید شاهد هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی باشیم.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تشدید اقدامات پلیس در خصوص صدور گذرنامه اربعین حسینی علیه‌السلام، تصریح کرد: قطعا آن چه در توان انتظامی استان باشد برای راه‌اندازی کار مردم انجام می‌شود و برای انجام سریع کار شهروندان کم نخواهیم گذاشت.
 
سردار تقوی در پایان از مردم خواست؛ در طول سال کارهای مربوط به تمدید گذرنامه خود را انجام دهند و به روزهای آخر واگذار نکنند تا شاهد افزایش جمعیت نباشیم و بتوانیم خدمات‌رسانی سریع‌تری به عزاداران اربعین حسینی علیه‌السلام داشته باشیم.
 
در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمد طاهری» جانشین پلیس امنیت عمومی استان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پيش رو ارائه کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار